Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har bara haft ljusrosa flytningar 2 ggr och imorse kom det mörkt blod o två små klumpar :(
Ska man ringa barnmorskan? Vad kan dom göra? Kollar som vul då eller man tar ett gravtest? Eller man får bara vänta o se??
Är i v. 5 typ
Fan :(
Kände mig verkligen loj igår.
Gyn skrev aldrig ut fragmin (antar tidsbrist)
Men det här är ingen lek för mig... jag behöver dom omgående, för varje sekund räknas...
Fick för mig att det kommer skita sig...
Så testade jag mig nyss och blev genast gladare då pluset var starkare än någonsin :)
så himla dåligt!!
Skönt för dig att du kan se att det går frammåt!
När är du på bim+2?
Har bara haft ljusrosa flytningar 2 ggr och imorse kom det mörkt blod o två små klumpar :(
Ska man ringa barnmorskan? Vad kan dom göra? Kollar som vul då eller man tar ett gravtest? Eller man får bara vänta o se??
Är i v. 5 typ
Fan :(
hej.
Jag har inte vågat skriva här då det känns overkligt att jag är gravid. Iof plussat två gånger men inte haft några symtom.
Inatt har jag däremot haft väldigt svårt att sova då jag varit ledsen och orolig över de smärtor jag haft i magen. Kändes som att någon tog tag och vred om. Var uppe och kissa men inga blödningar. Är detta normalt?
( läst om att mensvärk kan förekomma och har tidigare haft problem med kraftig mensvärk men inte på senaste tiden. Spekulerar även i att vi åt thaimat på kvällen som kanske var för starkt?!)
hej.
Jag har inte vågat skriva här då det känns overkligt att jag är gravid. Iof plussat två gånger men inte haft några symtom.
Inatt har jag däremot haft väldigt svårt att sova då jag varit ledsen och orolig över de smärtor jag haft i magen. Kändes som att någon tog tag och vred om. Var uppe och kissa men inga blödningar. Är detta normalt?
( läst om att mensvärk kan förekomma och har tidigare haft problem med kraftig mensvärk men inte på senaste tiden. Spekulerar även i att vi åt thaimat på kvällen som kanske var för starkt?!)
Tack, hade inte räknat med smärtor på detta viset redan nu. Men då räknar jag med växtvärk ????. Mer illamående har man läst om.
Svårt att veta nr det är första!
Är det någon som har tips på bra appar, bloggar, hemsidor, böcker med bra och nyttig information så är vi väldigt tacksamma ??
hej.
Jag är på bim+1 idag så imorgon.
Men hon sa inget om bim+2 igår...
Vad är det som är så svårt? :(
vad är det för idioter ni har där borta?
Nä nu får de faktiskt ta och skriva ut det åt dig!!
tycker inte dom har någon rätt att ta ditt blivande barns öde i sina händer.
Det tar knte så lång tid att skriva ett recept.
lycka till! :)