Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ni som hört hjärtljuden med angelsound vilken vecka är ni i? Ska man använda sådan gel på magen och var köper man det någonstans? För den lilla tuben gel räcker ju inte så länge.
Har försökt diskutera namn med sambon flera gånger utan framgång. Han ratar alla mina förslag men har inga egna. Idag fick han en lång lista med namn så han kunde markera vilka han gillar... En sak är säker, vi tycker TOTALT olika! Det kommer bli oerhört svårt att enas.
Gillar ni samma namn som er partner eller tycker ni helt olika?
Vi har typ INGA namn. Är lite allergisk mot alla "trendnamn" och vill ha nåt mer annorlunda utan det ska vara konstigt. Namnet ska ju passa på en femtioåring med;)
Usch :( kom det bara lite eller har det fortsatt?
Har försökt diskutera namn med sambon flera gånger utan framgång. Han ratar alla mina förslag men har inga egna. Idag fick han en lång lista med namn så han kunde markera vilka han gillar... En sak är säker, vi tycker TOTALT olika! Det kommer bli oerhört svårt att enas.
[quote=76083423][quote-nick]Kristalii skrev 2015-12-05 16:54:03 följande:[/quote-nick]
Nedre delen där mikrofonen sitter. Inser dock nu när jag kollar att det troligen inte funkar med iPhone 5. Mikrofon, högtalare och hörlursuttag sitter alla där nere. Jag hade iPhone 4 när jag testade och den har hörlursuttaget på toppen.
[/
Jag har iPhone 4 men tyckte den hade för liten skärm så köpte Samsung
[quote=76083972][quote-nick]annieh897 skrev 2015-12-05 19:16:14 följande:[/quote-nick]
[/
Min sambo gillar mina namnförslag. Pojknamn är klart, flicknamn kan inte bestämma mig.
[quote=76078558][quote-nick]corona skrev 2015-12-04 09:53:37 följande:[/quote-nick]
Man får bara göra MKP här om man tex fått höga siffror på KUB :/
[/
Ok så du fick hög sannolikhet på KUB?