Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej! Hoppar gärna in här, ska förhoppningsvis få min 4:a den 20 juni. Fick MA i v.13 i augusti, trodde att mensen strulade efter det men tog ett test nu på morgonen. Hoppas på bättre lycka denna gång.
Hej! Hoppar gärna in här, ska förhoppningsvis få min 4:a den 20 juni. Fick MA i v.13 i augusti, trodde att mensen strulade efter det men tog ett test nu på morgonen. Hoppas på bättre lycka denna gång.
första barnet, bf 16 juni.
27 år, blekinge
Hänger på denna tråden ????
Hej!
Nervöst att skriva detta, inte riktigt fattat det själv....
22år - första barnet beräknat 14/6
Plussade första gången 11/10 men skall köpa ett till test påvägen till jobbet idag.
Först då vågar jag ringa mvc.
Har epilepsi men varit anfallsfri sen 2014.
Hej!
Plussade första gången 11/10 men skall köpa ett till test påvägen till jobbet idag.
första barnet, bf 16 juni.
27 år, blekinge
Hänger på denna tråden ????
Fick en tid för tidigt ul i morgon kl.10.30 för att fastställa vecka och som en liten extra koll så allt är bra då jag har så mycket förminskade symtom :)
Bara för det blev man lite nervös, men tror på att allt ser fint ut :)
Hej!
Testade de dina progesteronvärden? Kort lutealfas och mellanblödningar kan bero på för lite progesteron vilket gör att livmodern inte kan ta upp det befruktade ägget eller har svårt att behålla graviditeten. Läkarna säger ofta att missfall beror på kromosomfel men upprepade missfall kan också bero på progesteronbrist.
Så har det varit i mitt fall och jag har tagit progesterontabletter sedan äl denna månaden och har inte haft några blödningar.
Det är tydligen vanligare än man tror och i USA behandlar man oftare med progesteron efter missfall. Googla lite och kolla om du tror att det stämmer på dig.
Jag bor inte i Sverige men jag vet att det finns en kräm med bioidentiskt progesteron som heter Progesterall som tydligen går att köpa på hälsokost.
Första barnet. Skåne. 31 år. Nu i vecka 7. Tycker att veckorna kan skynda på nu så man kan få se det lilla livet och även få berätta för hela världen!