Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
På midsommarafton 13.15 kom vår Lily till världen efter 35 timmars förlossning.
Känns underbart att hon äntligen är här!
På midsommarafton 13.15 kom vår Lily till världen efter 35 timmars förlossning.
Känns underbart att hon äntligen är här!
Jag har blivit bortskämd så det visslar om det! Lilltjejen sover hela nätterna! Verkligen inget man är inställd på medan man är gravid och väntar. Tänker att nu blir det trötta nätter. Men de senaste fyra nätterna hat hon sovit 22 eller 23, beroende på när jag går och lägger mig, till 6. Imorse vaknade hon 6,40 åt och somnade om. Sover än.
Som sagt åkte jag på ena skiten efter det andra första veckan så hon är väl snäll mot mamma nu ;)
Grattis! Det var en lång förlossning! Men vad som helst för de små liven :D
När den jobbiga biten är över är man glad att ha sina små... men fy vad det gör ont att amma!! Han är 1 dag gammal och redan gett mig såriga bröstet.
Har alla bebisar här inne fått namn ännu? :D i majbebisar-tråden var det kul att se vad folk har valt :)
Jag har blivit bortskämd så det visslar om det! Lilltjejen sover hela nätterna! Verkligen inget man är inställd på medan man är gravid och väntar. Tänker att nu blir det trötta nätter. Men de senaste fyra nätterna hat hon sovit 22 eller 23, beroende på när jag går och lägger mig, till 6. Imorse vaknade hon 6,40 åt och somnade om. Sover än.
Som sagt åkte jag på ena skiten efter det andra första veckan så hon är väl snäll mot mamma nu ;)
Vilken lyx :) Här e Elin vaken varannan timme vill äta i få blöjan bytad. Har tom börjat dricka kaffe för att inte helt avlida av trötthet.
Imorgon börjar sambon jobba igen så blir själv hemma med de små liven. E lite nervös för det.
Jag har fått jättemycket hjälp av min mamma. Hon har passande nog semester nu. Jag undrar hur det ska gå :p ensam med två och exet tog ju sin bil med sig (självklart) när han flyttade. Kan inte påstå att jag har ngn större lust att börja åka buss med en treåring och en vagn. Zzz... Man anpassar sig snabbt till livet med bil :D men men... Det är bara tillfälligt :)