Är mödomshinnan en myt?
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
Det är helt okej att du är av motsatt uppfattning, det får du vara, men jag håller inte med om att min uppfattning är dåligt underbyggd, då jag bygger den på vad som finns att läsa på exempelvis RFSU och liknande sidor som sammanställts av experter på området.
Oja! Det är en sån gammal myt och så falsk! Hoppas alla tittade på uppdraggranskning som gjorde ett rapporteras om det. Och man kan lika lite se om en tjej är oskuld som en kille.
Ps: orkar inte läsa alla inlägg. slår vad om att fler har skrivit om detta ;)
Det hade nog inte varit så kul om det var tvärtom, om en kille var tvungen att blotta sej o göra en oskuldskontroll, där en skötare kollar om hans förhud dragits tillbaka. Har den det kan dom tyvärr inte skriva på ett oskuldsintyg och han stenas därmed till döds på grund av att han horat runt.
Kanske vore nåt .. ?
Det viktiga i sammanhanget är ju inte att man kan se på VISSA tjejers hymen att de faktiskt inte har penetrerats. De tycks vara i minoritet, vilket gör det hela tämligen poänglöst.
Det viktiga är väl ändå att man INTE kan avgöra genom att inspektera hymen OM en tjej har blivit penetrerad.