Är mödomshinnan en myt?
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
Vad är det då som som blöder på de 30 - 40 procent av alla kvinnor när de har sex första gången om det inte är slidkransen? Skulle gärna vilja ha källa på det i så fall.
Jag får be dig läsa om den, för jag tappade bort ett "inte" där. Det skulle vara där operation INTE är utförd.
Träning (ridsport mm) påverkar INTE slidkransen ..
O om en penis spräcker en slidkrans, vad gör inte bebisar vid en förlossning?
Träning (ridsport mm) påverkar INTE slidkransen ..
O om en penis spräcker en slidkrans, vad gör inte bebisar vid en förlossning?
Nu har du egna fantasier igen, för det där (markerat i fetstil i ditt citat) har jag aldrig påstått! Jag har bara påstått att man kan se på en slidkrans, som t.ex Johannas i inlägg 94, att det inte har varit någon normalstor penis intryckt i den slidan. Jag har aldrig sagt att man kan bevisa att en tjej inte är oskuld genom att titta på slidkransen. Jag måste be dig läsa detta svar om och om igen tills du fattar skillnaden.
...och som svar på mitt ifrågasättande av ditt korkade påstående att slidkransen inte har något att göra med oskulden så svarade du att det bara beror på...Du nämner inte ett ord om slidkransen, så du menar på fullt allvar att om slidkrans (likt Johannas i inlägg 94) skulle brista och blöda i samband med första samlaget så skulle det ändå inte ha något att göra med att oskulden rök då? Ha ha ha!