Är mödomshinnan en myt?
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
Kan slidkransen spricka om man cyklar eller rider?
Nej. Eftersom det inte är en hinna som brister påverkas inte slidkransen av fysisk träning. Slidkransen finns en till ett par centimeter innanför slidmynningen.
www.rfsu.se
Men snälla du!!!! Läs vad jag skriver!!!! Jag har aldrig skriver "eller ej"!
Väldigt kort nu (det här ska en 6-åring förstå) :
På Johanna (inlägg 94) kunde läkaren och de tio kandidaterna se att hon inte hade haft vaginalt samlag!
Är mitt påstående i fetstil ovan sant eller faskt? Läs inte in något annat, utan svara bara på den frågan!
Måste påpeka att det är en missbildning om det är en hinna över, något som måste opereras. Tryck in en snopp där så dör en väl av smärta kan jag tänka mej
Kan slidkransen spricka om man cyklar eller rider?
Nej. Eftersom det inte är en hinna som brister påverkas inte slidkransen av fysisk träning. Slidkransen finns en till ett par centimeter innanför slidmynningen.
www.rfsu.se
Jag håller med dig på varje punkt, men skulle vilja omformulera din sista mening. Jag tror du menar "att det är fysiskt omöjligt för någon att se på något sätt att någon INTE är oskuld". För så är det. Däremot är det möjligt att se på en tjej med en slidkrans som Johannas (i inlägg 94) att den tjejen inte har haft ett normalt vaginalt samlag. Snälla du, försök att läsa vad jag skriver...
Samning med modifikation. Det kan uppstå sprickor i slidkransen vid ridning, cykling eller gymnasiet. Ben det spricker inte.
Jag undrar oxå
Har du källa på det? Förstår inte hur man skulle kunna få sprickor en eller mer centimeter inuti underlivet av något sådant.