Är mödomshinnan en myt?
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.
[quote=76068742][quote-nick]emliz skrev 2015-12-01 20:42:02 följande:[/quote-nick]Vad tror du? Är mödomshinnan äkta eller bara en myt? (Då menar jag att det är en hinna i slidan som spricker vid första samlaget)
Berätta gärna varför du tror att den finns, om du röstar på det.[/
Jag kan undersöka dig så lär vi veta det ????
Det sägs ju att en kvinna blöder när hinnan spricker..
Det borde ni tjejer veta om det blev blod när ni använde dildo eller morot eller ett ljus första gången du penetrerade dig själv .
För ingen väntar väl på att en första pojkvän skulle vara den första penentrationen ???
Knappast va ?
Varför starta trådar om att man "tror/inte tror" något som är fakta?
Som "tror du att jorden är platt" Det finns ingen anledning att ställa den frågan heller eftersom i dag vet vi att jorden är rund.
Det finns ingen hinna, däremot har vissa, inte alla, en slidkrans som kan blöda lite om kvinnan inte är förberedd vid första penetrationen. Den myten har ställt till det för många kvinnor under århundraden.
Herregud. Läs på. Mödomshinnan finns inte. Är en seglivad myt.
Säger som ovanstående gällande om jorden är platt.
Enligt kalla fakta verkar det finnas massa inkompetenta människor som tror att det finns något sånt. Tillochmed "svenska" läkare är okunniga inom det området och skriver ut "oskuldsintyg". Kul o se om det finns några okunniga här! Den första som skrev verkade ju inte så kunnig dock ...
Spelar väl ingen roll vad den kallas, utan frågan är väl om den finns eller ej, den där grejen som blöder vid första grövre penetrationen. ...och det gör den ju bevisligen, så det är en märklig fråga.
Själv har jag tagit tre oskulder som blödde, så nog finns den.