Nmg skrev 2016-09-23 08:21:39 följande:
Mulan91- haha gar oxå hört att man kan bli gravid efter ivf så jag vågar inte chansa men vill inte ta hormoner heller usch!
Min bebis bsjsar 1 gång om dagen ungefär något hård i magen pga ersättning.
Idag blir han 2 veckor gammal , på morgonen för 2 v låg på förlossningen o väntade på att bli sydd. Urk.,,
Känns om ett år sen.. Tur jag tecknade gravidförsäkring skulle få 3000kr för sfinkserrupturen, inte mycket men alltid nåt. Alltså aj va ont jag hade där nere igår i bak, känns som att stygnen kliar plus att jag börjar få eksem av mens skyddet som man gått runt med i 2v tid nu hoppas blödningen slutar snart så man kan ha typ bata papper eller nåt istället för plast mot huden.
Ska till BVC för vägning idag, vi får väga honom varannan dag vara för att han inte gått upp då mycket, gått ner typ 10 gram när vi vägt honom så jag förstår inte att vi ska väga honom hela tiden. Han växer på längden och väger mer än när han föddes!
4,7kg och 56,5 cm lång hade han kommit när han skulle hade han varit 4 v idag
Ja juste! Har inte ens tänkt på försäkringen. Jag som ser fördjävligt ut där nere och kanske måste "möblera om". Har jag sagt att jag fått ett extra hål? Hela blygdläppen sprack ju och ser nu ut som att jag har tre.. Sen där dom sytt har det vuxit ihop hela vägen förutom längst in mot kroppen så har ett hål och kan se rakt igenom blygdläppen (svårt stt förklara men hoppas ni förstår)...
Din lilla kille är ju nästan som min 2 månaders :D Förra veckan va hon 4,9 kg och 57 cm
Idag ska vi på nåt skoj! (Hoppas jag..) Ska testa på Babyswing :O hoppas jag träffar någon där som jag kan umgås med. Kommer bli galen om jag inte har en vuxen människa att umgås med ibland. Alla mina vänner har antingen flyttat eller är någon helt annanstans i livet än en själv, där det största problemet är att kanske inte få supa sig redlös nästan varje dag...