plainsimple87 skrev 2016-04-16 11:10:37 följande:
Låter kul som kock! men jag tänker direkt på alla gordon ramsey program där alla kockar varit totalstressade! så jag förstår att du inte orkat längre;) men det är ett bra beslut av dej att tänka på bebis och ta det lugnt framöver =)
Vilken barnvagn har du köpt?? Vi har funderat och funderat och just nu är vi inte på bugabuu donkey mono men har ännu inte beställt den tänkte vänta ett liiite tag till men snart så! =)
Haha, riktigt så illa var det inte med vår köksmästare, han är väldigt snäll :) men det är inte skönt med foglossning och att stå och gå 10-12 timmar per pass, och försök vara snabb på fötterna och lyfta tunga saker på det :P ja, det var det bästa ändå.
Vi fastnade för emmaljunga super viking, så en sån blev det, i grått. Oj, är det inte lång leveranstid på Bugaboo? Jag är så nojig, så ville vara ute i god tid, plus att jag vill öva lite på alla funktioner ^^
plainsimple87 skrev 2016-04-16 11:16:08 följande:
Igår var sista ansökningsdagen till höstterminens kurser och program, har hittat en massa skoj kurser! jag är en sån person som älskar att läsa men jag får ta det med en nypa salt till hösten kanske man inte kommer orka läsa så mycket ;) får se om det blir nån tid över alls mellan alla nattmatningar och blöjbyten. Min erfarenhet av bebisar är ju ganska negativ då min brors barn hade kolik och där var det kaos med allt de första månaderna
ska bli spännande att se hur de första månaderna med bebis kommer vara=)
Vad roligt att du också sökt! Jag ska helt byta yrke efter bebis och bli lärare i sfi, så ska läsa svenska som andraspråk på distans från och med i höst, förhoppningsvis, så har jag lite klart tills då föräldraledigheten tar slut tänkte jag. Vad vill du helst läsa av det du sökt?