• Gemmy

BF Juli 2016 (ny!)

Hej!
    Jag är gravid i vecka 15 (14+1) idag och har BF den 16 juli enligt senaste ul. Har ett barn sen innan, och var då med i en grupp här på familjliv, där vi följde varandra och diskuterade allt mellan himmel och jord, men speciellt gravideten och bebisar så klart :) Det var jätte kul, speciellt när man frågar om hjälp, jämför, delar, räknar ner dagarna tillsammans och till sist, hejjar på varandra inför förlossningen, och det är något jag saknar otroligt, och det är därför jag har startat den här gruppen och undrar om det finns några som är intresserade och vill följas åt?

Har sett att det ska finnas en annan, men då måste man tydligen gå med i någon fb grupp, och det vill jag inte. Så finns det andra som känner samma, så kan vi samlas här istället och följas åt :)

• Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)
  • Sommarmalva
    Axelberg79 skrev 2016-04-06 14:32:17 följande:

111 dagar och det är ett väldans liv i magen idag. :)

Här är det också full rulle! Kan inte minnas att de andra varit så aktiva! Så fort jag är stilla så är det cirkus liksom...
  • Niyoh81

Had 89 dagar kvar. Så ont i fogarna och massor av tryck neråt. Har även massor av kramper i magen. Idag är de en dålig dag :(

• Axelberg79
    Sommarmalva skrev 2016-04-06 15:14:27 följande:

Här är det också full rulle! Kan inte minnas att de andra varit så aktiva! Så fort jag är stilla så är det cirkus liksom...

Det är sånt liv att jag lyckades filma det med <3 Härligt att kunna skicka det till pappan för att lysa upp hans dag oxå :)
  • Moorii

Åh, får sån ångest :/ känns som alla har jättelivliga bebisar! Min sparkar lite sporadiskt, väldigt sällan sammanhängande och inte särskilt ofta. Blir så sjukt orolig att nåt ska vara fel :(

• Axelberg79
    Moorii skrev 2016-04-06 18:01:39 följande:

Åh, får sån ångest :/ känns som alla har jättelivliga bebisar! Min sparkar lite sporadiskt, väldigt sällan sammanhängande och inte särskilt ofta. Blir så sjukt orolig att nåt ska vara fel :(

Eller så har suttit en lugn och snäll bäbis och vi får illbattingar :)
  • Moorii
    Axelberg79 skrev 2016-04-06 18:45:16 följande:

Eller så har suttit en lugn och snäll bäbis och vi får illbattingar :)

Haha, ja kanske det :) min man är lugnet själv så han har säkert ärvt det från honom ^^
  • Timoteja
    Namnlös2015 skrev 2016-04-06 10:55:32 följande:

Hur många dagar har ni kvar till BF??

Jag har 92 dagar kvar idag :)

99 dagar kvar idag, så är äntligen 2-siffrig! :)
Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)