Anonym (Mamma) skrev 2016-01-17 16:05:35 följande:
Det finns inga passande smycken för en liten flicka på en piercingstudio! Jag tänker inte komma hem med en ful titanplupp på henne. Dessutom tror jag inte ens de tar hål på småtjejer.
Men ni är OT. Håll er till ämnet!
Anonym (Mamma) skrev 2016-01-17 16:09:47 följande:
Nä det var ju de jag sa och därför går vi till lilltjejens frisör som hon redan känner och är trygg med
så det är viktigare att tillfredsställa ditt ego och din privata fåfänga av att göra "lilltjejen" till en "söt liten docka" och göra krosshål i öronen än att gå till en seriös piercare, som har de rätta utbildningen för kropps modifikationer, som vet vad de gör och kan göra snygga hål som inte skapa fula ärrbildningar i öronen.
Detta idiot förklaring och aktivt skada barnet,, bara för att Frisören har "söta örhängen" till barn", men inte piercaren och att piercaren aldrig skulle pierca så små barn.
Jag har en motfråga till dig.
Varför är det viktigare för dig att din flicka har örhängen NU och skaffa krosshål som KAN skapa stygga ärrbildningar och KAN ge fula öronsnibbar för all framtid, än att vara rädd om ditt och vänta några år och ge henne möjligheten att få seriöst gjorda hål som minskar risken för skador på örsnibben, och inte ger ärrbildningar då hålen inte är kross hål utan riktiga " skär hål".