Anonym (Mamma) skrev 2016-01-17 23:38:30 följande:
Så för att folk är annorlunda har man rätt att kalla de för korkade, WT, äckliga, sjuka i huvudet? Trevlig människosyn du har... Inte konstigt att barn blir mobbade med föräldrar som er. Det är förjävligt.
Och förresten. Jag bor i en fyra i Stockholms innerstad, både jag och min man är högutbildade så där sprack din teori. Är brunett och har inga tatueringar och enbart hål i öronen. Oj blev det jobbigt för dig nu? Nu när jag inte passade in i ditt fack? Skäms på dig.
Ja vad har din vackra höga utbildning med saken att göra? Inte ett skit i ditt fall. Du kan ju sitta och inbilla dig själv att du är högutbildad. Inget du kan bevisa över nätet ändå. Så det saknar helt relevans för diskussionen.
Du vill ju fortfarande göra något som är att klassa som en White Trash handling, och resonerar som en White Trash människa med när du försöker komma dina argument om varför barnet skall ha hål i öronen.
* )"jag tycker det är fint".
*) "det är inte synd om henne".
Två atypiska White Trash argument. Osakligt och enbart ytligt och irrationella argument, som för tankarna till en totalt obildad människa.
Här är mitt favorit White Trash argument som kommit från ditt håll; "Och jo hon kommer vilja ha det, jag känner min dotter bättre än vad du gör"
Också ett atypiskt White Trash Argument, som bevisar att du har beslutat dig för att det är på ett vist sätt och vägra att inse att barn kan utvecklas och vägrar att inse att barnet inte alls kankse kommer att tycka som du vill att det skall tycka.