• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Malwa

Ok tjejer sista gången nu! vilka kan tänka sig att komma på lingon och blåbärspartyt på torskväll 19.00?

• Nika och Noel

Jag får hoppa kläspartyt.

Har köpt en cykel till Noel på NAllens för 199 kr och det var en fin cykel så hett tips till ermed 2-3 åringar....

Noel sover numera hela nätter...i egen säng. Jippie! Fast inte värt att skrika för högt för då vänder väl det!

• Stargazer

Malwa;
    Kan inte komma tyvärr!Ska jobba på torsdag kväll!Hoppas du får ihop folk!!
    Ha en bra dag!

• mia1980

Hej på er!!

Idag kom en målare hem till mig. Nu har jag världens kaos i lägenheten. Har ALLA saker i vardagsrummet nu. TRÅNGT...
    Han har rivit ner tapeten i sovrummet och spacklat där, i morgon ska han slipa och sätta upp nya tapeter.
    Målaren har även spacklat lite i köket där han ska måla sen när jag bestämt färg. Tror jag ska få göra det i morgon.
    När kök och sovrum är klara så är det dax för hallen. 
    När han jobbar så sitter jag i solen utanför och bara njuter

Malwa: Jag kan inte komma, har inte tid.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Nickolina79

Malwa: Jag gillar skarpt Lingon & Blåbär kläderna Men tyvärr så har jag ingen möjlighet att komma, fråga gärna fler gånger
    Hoppas att Du får ihop ett gäng som kan komma Lycka till!

• Malwa

Synd att så många inte kan! har ställt in partyt känns inte riktigt som jag heller har tid eller ork just nu. Ska ev ha ett senare i sommar, hoppas att fler kan då!

Imorgon får jag äntligen hämta min nya fina barnvagn! sååå spännande. Alexander tyckte det var bra att bebisen skulle ha en egen för han skulle ju sova i sin och jag som trodde han skulle bli avis!

• Zazziz

Nån hsom pluggar på komvux här i Enköping? Jag ska börja där i höst och det vore ju kul att höra från andra som går där :)

• Rävelina

Jag pluggar på Komvux nu, men går sista terminen. Fasen, det är så mycket nu att jag börjar få lite ångest..

• Zazziz

Rävelina: Ska du studera vidare nu eller?

Själv satsar jag på ett år på komvux, hade egentligen räckt med en termin om det inte vore för svenskan som är på två terminer. Så nu läser jag "dom riktiga" ämnena halvtid under två terminer och fyller ut med dataämnen för att komma upp i heltid :) Lite nervöst är det ju, det var ju några år sen man satt i skolbänken!

• Nika och Noel

Jag tror Virren läser där med. Jag är lärare för högstadiet i svenska och engelska så fråga på om hjälp om ni behöver det i ngt av kärnämnena

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!