• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Zazziz

Ah va bra att vi har en "fröken" här ;) Ska läsa bl.a Svenska B och det är jag rejält nervös för... är sämst på allt som har med muntliga redovisningar att göra och som jag försått det är det mycket sånt.... :S

• Rävelina

Gosan: Njae... Jag tror knappast att det blir så, att jag läser vidare alltså.. Jag sökte in till läkarprogrammet i Uppsala, i 1:a hand, men varken betyg eller högskoleprov räcker till. Det kommer nog att bli så att jag jobbar ett tag. Sen får vi se..

• Zazziz

Rävelina: Får väll hålla tummarna att du kommer in på en reservplats eller så :) Själv har jag tänkt läsa till sjuksköterska, så då behövs ju inte så jättehöga betyg.

• Rävelina

Tror dessvärre att det inte är så stor chans att komma in på reservplats heller. Hade jag skrivit 1.7 så _kanske_ det hade gått vägen..

• tesslita

hejan allihopa!

kikar in här från allting.
    idag har lillan gallskrikit hela eftermiddagen så jag är helt slut..
    men nu har hon äntligen somnat

hoppas det är bra med er alla!

• TinaG

Kikar in...Hoppas alla har det bra i värmen! Kram Tina

• GladaVirre

hej alla!!
    Välkomen Tina G!!!

Godmorgon, idag ska jag ta med Alex ner till Klosterparken, liten promenad + mer sol. Någon mer som ska dit?
    Lite pause från gården idag, Alex får inte vara ifred 2 sek, för hela gårdens barn från 12 och upp HOPPAR på Alex och ska leka med honom. Det är kul, men kan bli lite mycket för honom.

Här e allt bra annars, patryk fyller 25 år den 17 maj! Det ska firas, på dagen e det typ öppet hus, eller buffe och tårta.
    På kvällen blir det till V-ås, där vi ska gå på Discobowlingen och äta middag där med vännerna.
    Restaurangen där är sviiiindyr, även baren. Men vi har ett bra planerat system så det kommer bli skit kul. Nu längtar jag. Men mycket o planera då Patryk inte vet om någonting.

ha det alla! kram kram!

• Malwa

Hallå i sommarvädret! har haft abstinens efter famliv i helgen då vi varit hos sambons föräldrar och deras modem åskat sönder
    Verkligen längtat hem för att se vad som hänt här hemma, tänk så man är egentligen!

• Dessie

GladaVirre: vilken resaturang i Västerås ska ni till?

• Michanna

Men hörni..
    Har alla sina barn på dagis/skola 5 dagar i veckan ?

Någon som jag som är helledig på fredagar ? allstå ingen skola eller dagis ??
    Kunna träffas i klosterparken på dagen ??
    Eller någon annan park om det är så..
    Börjar ju bli så fint väder ju...

Anna

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!