Hur "ska" man klä sig som 47 årig kvinna??
Klä dig i vad du vill och känner dig bekväm i. Spelar ingen roll om du är 15 eller 90! :)
Klä dig i vad du vill och känner dig bekväm i. Spelar ingen roll om du är 15 eller 90! :)
Vet inte varför de skickades 3 gånger. Haha
Detta ger mig kvällens gapskratt! Vem är stilpolisen bakom detta korkade inlägg?
Roligt med kvinnor som vågar tycker jag.
Jag hade skitkul när jag bar lila hatt på vår företagsdag. Bland 600 pers som myllrade omkring i nästan identiska svarta/grå ytterkläder fick jag åtta komplimanger och ett glatt tillrop av en hög chef som hördes över halva stället: -VILKEN COOL HATT!
Finns en flammande rödhårig chef i en annan del av företaget som inte ger upp sin tunga ögonsminkning eller sina korta kjolar och hon är cool, hon är i fullfärg. Hennes kollegor är trevliga men gör ett väldigt sandbeige intryck i jämförelse.
Så andra får gärna anpassa sig för att matcha tapeterna,det gör bara att jag syns mer och det gynnar mig definitivt. Som pensionär ska jag ha så mycket urringning som jag vill och så mycket färg som jag vill, livet är för kort för att vara trist!
Inte ett rätt av fördomarna ;) Kör totalt osminkat och är gift sen många år. ;) Bara för att man är gift behöver man inte klä sig i tråkkläder.
Maken min kör med snygga t-shirts med tryck och jeans - men det kanske inte heller är rätt enligt stilpolisen?