Precis som man vill, rimligtvis. Samt efter personlighet och sammanhang, så klart.
Själv växlar jag rätt friskt, svarta tajta byxor i kostymmodell, tajt t-shirt, snygg figurnära kofta/kavaj, eller så kör jag ungarnas avlagda, blekta jeans, nån top med en hoodie över, kort vippkjol, vit tisha, jeansjacka och kängor, jag matchar, mixar och trixar lite som jag känner för. Fyller snart 49.
Efter att ha gått ner xx antal kg senaste året och även fått tillbaka en rätt snygg kropp, så ser jag ingen anledning till att dölja den i några slags Cellbes-tält (haha, tack Taquine, du satte ord på det.
). Jag har snygga ben, snygg rumpa, snygg byst, jag vägrar klä mig i nåt jag inte känner mig bekväm i bara för att jag snart är 50. No way.
Magtröjor är ju inte ens snygga på fjårtisar. Lika lite som Cellbestält är snyggt oavsett ålder. Säckiga leggings är inte heller snyggt oavsett ålder, inte heller blusar med inlagda axelvaddar. Isch, det finns mycket som inte är snyggt oavsett ålder...

Jag blir mest deprimerad när 25-35-åringar styr ut sig i tantklädsel och klipper tantfrilla bara för att de tror att man måste se ut så när man får barn och "blir vuxen". Tragiskt.