• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Jevi87

Jag hoppar in här också! :)

Har beräknad BIM den 2/7. Denna väntan, så jobbigt.

Håller tummarna för många plus i tråden under Juli!

• Thorax
    babytjejen skrev 2018-06-23 10:10:15 följande:

Oj,10 år, måste känts jobbigt att försöka så länge...då är ju mina tre år ingenting. Men hoppas att det var min övervikt dom påverkade att det tog så lång tid. Nu är jag ju 20kg lättare o hoppas på snabbare förlopp....

Det var mest jobbigt i början. Vart gravid men får konstant MF eller kemisk graviditet. Men läkarna vet inte varför de blir så för vissa. Hela jag var MVG i princip. Tar de som de kommer nu. Går de så går de liksom :)

Hoppas verkligen det går bättre för dig nu, övervikt kan ställa till de rejält många gånger i babyland. Starkt jobbat att gå ner så mycket men du hade ju bra morot :)
  • Anonym (Syskon)

Satt och funderade på min eventuellt missade ägglossning. Jag ber om ursäkt för en äcklig fråga men ni som testar med ägglossningsstickor, när i cykeln (i förhållande till LH- stegringen) får ni de där genomskinliga äggviteflytningarna (rå äggvita då ;))?

• Anonym (LL)
    Anonym (Syskon) skrev 2018-06-24 10:23:30 följande:

Satt och funderade på min eventuellt missade ägglossning. Jag ber om ursäkt för en äcklig fråga men ni som testar med ägglossningsstickor, när i cykeln (i förhållande till LH- stegringen) får ni de där genomskinliga äggviteflytningarna (rå äggvita då ;))?

Jag har sånna flytningar nu, och fick positivt ÄL test idag. Så har ägglossning om 24-48 timmar. Brukar vara rätt regelbundet, dom börjar någon dag innan positivt test.
  • Thorax

Ingen fråga är äcklig på FL :D

För mig Brukar den komma 1-2 dagar efter stegringen på stickorna.
  • Anonym (Syskon)
    Thorax skrev 2018-06-24 10:29:20 följande:

Ingen fråga är äcklig på FL :D

För mig Brukar den komma 1-2 dagar efter stegringen på stickorna.

Haha vilken tur!

Tack för svar :) Då finns det en möjlighet att vi ändå prickade in den.
  • Anonym (Syskon)
    Anonym (LL) skrev 2018-06-24 10:29:17 följande:

Jag har sånna flytningar nu, och fick positivt ÄL test idag. Så har ägglossning om 24-48 timmar. Brukar vara rätt regelbundet, dom börjar någon dag innan positivt test.

Tack för svar! Jag missade min LH- stegring denna månad så jag försöker att lista ut när jag eventuellt hade ÄL ändå.
  • Jevi87

Jag får mina ca 2-3 dagar innan stegringen. :)
  • Periksson90

Jag brukar få äggviteflytningar ca 2-3 dagar innan jag får positivt på LH-tester :)
  • Elsaida

Brukar få varannan dag vattniga och varannan ew 2 dagar innan och fram tills äl varit, sen blir de mer krämiga :)
Svar på tråden BIM juli 2018