BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Har slarvat med att mäta äl-stegring, men tog ett test nu och det var ingen tvekan, ikväll får det bli mys :)
Hur går det för alla? :)
Själv är jag ca 1 vecka efter äl och fick idag tjocka vita flytningar, molvärk och liiite ömma bröst.
Någon som har haft något likande?
Hej!
Kan någon hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester?
Fattar inget. Dom ser ju exakt lika ut hela tiden

Vilka appar använder ni för att "lättare" se när ni har äl å bim? Det här blir första månaden för oss där vi ska börja göra dagbok över äl å bim så vi har något att gå på när vi ska börja få hjälp ifrån fertil kliniken.
Vilka appar använder ni för att "lättare" se när ni har äl å bim? Det här blir första månaden för oss där vi ska börja göra dagbok över äl å bim så vi har något att gå på när vi ska börja få hjälp ifrån fertil kliniken.
Hur går det för alla? :)
Själv är jag ca 1 vecka efter äl och fick idag tjocka vita flytningar, molvärk och liiite ömma bröst.
Någon som har haft något likande?
Jag använde Natural Cycles som fungerade huuuur bra som helst, fram tills de gjorde någon uppdatering förra året och allt blev kaos. Bytte då till P-Tracker, gratisversionen som funkar helt ok. Kan inte lägga in när man har ÄL så att appen räknar ut BIM själv som natural cycles gjorde, men vet man själv hur lång lutealfas man har så funkar den :) man skriver då in ÄL som anteckning och sen får man räkna själv. Lite mer som dagbok.
Här är man på ÄL+3-4. Har börjat få mjölkiga vita/ljusgula flytningar samt molvärk. Hade likande symtom innan jag plussade med dotter (var ungefär samma tid efter ÄL då jag fick dom) :) hoppas att de har tagit sig denna gången.