• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • sanfo1
    Periksson90 skrev 2018-06-24 17:55:37 följande:

Här är man på ÄL+3-4. Har börjat få mjölkiga vita/ljusgula flytningar samt molvärk. Hade likande symtom innan jag plussade med dotter (var ungefär samma tid efter ÄL då jag fick dom) :) hoppas att de har tagit sig denna gången.

Åh va häftigt! Hoppas vi plusar då! När har du BIM? :)
  • Periksson90
    sanfo1 skrev 2018-06-24 19:31:03 följande:

Åh va häftigt! Hoppas vi plusar då! När har du BIM? :)

Brukar ha 13 dagar mellan ägglossning och mens, så BIM blir 4 juli :) när har du?
  • Periksson90
    Ereya skrev 2018-06-24 18:51:11 följande:

Gud exakt samma här ju!!!! Hoppas!

Spännande! Är vi några som har de där flytningarna, får vi se om de betyder plus på stickan för oss :) när har du BIM?
  • sanfo1
    Periksson90 skrev 2018-06-24 19:37:15 följande:

Brukar ha 13 dagar mellan ägglossning och mens, så BIM blir 4 juli :) när har du?

Jag har den 3-5/7 nångång, har lite oregelbunden efter slutat med p-piller! :)

Om man nu får lov att fråga en lite äcklig fråga, hur rikliga är och var dina flytningar? Jag har så att det kommer när jag torkar mig och känns typ som man alltid är "blöt" liksom.
  • Periksson90
    sanfo1 skrev 2018-06-24 19:44:52 följande:

Jag har den 3-5/7 nångång, har lite oregelbunden efter slutat med p-piller! :)

Om man nu får lov att fråga en lite äcklig fråga, hur rikliga är och var dina flytningar? Jag har så att det kommer när jag torkar mig och känns typ som man alltid är "blöt" liksom.

Absolut får du fråga det! Jag vill minnas att med dottern var det mera att de kom en del när man torkade sig först och att de ibland kunde upplevas som kladdigt i trosorna. Skulle inte säga att de var allt för stora mängder i början, men tillräckligt för att man skulle reagera. Var ju liksom en annan sorts flytningar än jag var van vid x)

Just nu är det lite olika, kommer ibland när man torkar sig och har vart lite i trosorna men inga större mängder.
  • sanfo1
    Periksson90 skrev 2018-06-24 19:59:21 följande:

Absolut får du fråga det! Jag vill minnas att med dottern var det mera att de kom en del när man torkade sig först och att de ibland kunde upplevas som kladdigt i trosorna. Skulle inte säga att de var allt för stora mängder i början, men tillräckligt för att man skulle reagera. Var ju liksom en annan sorts flytningar än jag var van vid x)

Just nu är det lite olika, kommer ibland när man torkar sig och har vart lite i trosorna men inga större mängder.

Tack för svar! Haha

Ja men det är samma här, har haft lite påhittade symtom innan och känt efter väldigt mycket men detta känns ändå som att det inte går att "hitta på"!

Så spännande med allt!
  • Anonym (LL)
    Thorax skrev 2018-06-24 18:14:38 följande:

Äl kan man lägga in själv på p- tracker. Sen så räknar den ner till nästa och jämför lutenfasen med genomsnitt. Så jag gör när den ändras

Vart gör man det på gratisversionen? Inte hittat sen funktionen
  • Thorax
    Anonym (LL) skrev 2018-06-24 20:22:38 följande:

Vart gör man det på gratisversionen? Inte hittat sen funktionen

Plusset uppe i högre hörnet. Sen Fertilitet och så bockar man i ÄL för den dagen :)
  • Lindsey77
    Berolfine skrev 2018-06-24 14:46:27 följande:

Hej!

Kan någon hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester?

Fattar inget. Dom ser ju exakt lika ut hela tiden

Inget av de testerna är positiva, eftersom teststrecket ska vara lika starkt som kontrollstrecket. Men ÄL test kanske inte funkar på dig, man kan ha ÄL utan att testerna ger utslag, eller så ser man bara stegringen. De ser ju ganska starka ut, du är säker på att du inte är gravid, då de även kan ge utslag på hcg?
  • Lindsey77
    MaalinJ skrev 2018-06-24 15:58:04 följande:

Vilka appar använder ni för att "lättare" se när ni har äl å bim? Det här blir första månaden för oss där vi ska börja göra dagbok över äl å bim så vi har något att gå på när vi ska börja få hjälp ifrån fertil kliniken.

Jag har använt Flo, den är gratis.
Svar på tråden BIM juli 2018