• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Anonym (Syskon)
    johannastroberg skrev 2018-06-24 22:16:11 följande:

Hur går det för er alla? Har varit lite frånvarande pga mycket jobb, vilket är positivt i sig då jag inte tänker på bebis & graviditet lika mycket ;) hade äl i söndags & i förrgår började mina bröst ömma väldigt mycket så fort jag tar av bhn, brukar inte ha det så alls. Hoppas det har tagit sig denna gången.

Med dottern var onda bröst och hunger de enda symtomen jag hade. Även mina bröst gör ont så jag håller tummarna att det tagit sig för oss båda!

Skönt att ha mycket att göra ibland. Jag är hemma med dottern fortfarande och det tar upp det mesta av min hjärnverksamhet:)
  • Ereya
    emmaaaaaaa skrev 2018-06-24 23:22:13 följande:

Jag använder appen FLO, kan inte riktigt säga om den funkar eller inte än :)

Jag har kört med Flo i ett och ett halvt år, älskar verkligen den appen!
  • emmaaaaaaa
    Ereya skrev 2018-06-25 07:16:31 följande:

Jag älskar layouten så jag bara hoppas att den stämmer nu och att jag förhoppningsvis även får ett + :)
  • soffipropp1987
    emmaaaaaaa skrev 2018-06-25 08:57:06 följande:

Jag älskar layouten så jag bara hoppas att den stämmer nu och att jag förhoppningsvis även får ett + :)

Ereya skrev 2018-06-25 07:16:31 följande:

Jag har precis börjar använda Flo, men lagt in mina cykler ett år tillbaka, den har stämt de två månaderna jag använt den :)
  • Jevi87

Jag klr P tracker (gratisversionen) funkar superbra för mig. Har kört den i säkert 4 års tid. Och det stämmer nästintill alltid med dagen. :)

• emmaaaaaaa
    soffipropp1987 skrev 2018-06-25 09:29:26 följande:

Jag har precis börjar använda Flo, men lagt in mina cykler ett år tillbaka, den har stämt de två månaderna jag använt den :)

Jag har lagt in 6 månader tillbaka, dock får jag annan äldag i p-Tracker.. hmm
  • EmmalinneaS
    soffipropp1987 skrev 2018-06-25 09:29:26 följande:

Jag använder också Flo sen april då första mensen efter pillerstop kom. Tycker den funkar bra. Igår började jag även med Clue för att se om de räknar fram samma, vilket de inte gjorde. Clue ligger 3 dagar senare med ÄL och BIM pga ovanligt långt första cykel. Så det ska bli spännande att se hur de ser ut framåt, men än så länge är jag nöjd med båda :)
  • Missmli

Nu är min ägglossning över för 3-4 dagar sen ungefär och mina bröst är jätte ömma vilket dom alltid blir efter ägglossning men på något sätt förknippar jag det med att mensen är pågång och de känns som de inte tog sig denna månande heller :(

• Issari
    emmaaaaaaa skrev 2018-06-25 09:48:08 följande:

Jag har lagt in 6 månader tillbaka, dock får jag annan äldag i p-Tracker.. hmm

Så vitt jag vet så går p-tracker endast efter inställd lutealfaslängd. Om du inte ändrat den så är den inställd på 14 dagar. Dvs den säger att ÄL är 14 dagar innan BIM.
  • emmaaaaaaa
    Issari skrev 2018-06-25 12:36:04 följande:

Så vitt jag vet så går p-tracker endast efter inställd lutealfaslängd. Om du inte ändrat den så är den inställd på 14 dagar. Dvs den säger att ÄL är 14 dagar innan BIM.

Okej, hur vet jag vad jag ska ställa in den på? Jag vet inte när jag haft äl dom senaste månaderna
Svar på tråden BIM juli 2018