• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • JenniB
    Periksson90 skrev 2018-06-24 19:38:38 följande:
    Spännande! Är vi några som har de där flytningarna, får vi se om de betyder plus på stickan för oss :) när har du BIM?

Jag har också haft lite sådan flytningar till och från, däremot hade jag de förra månaden också några veckor innan mensen. :/

Hoppas det ändå kan vara ett bra tecken!! :D 

• Thorax
    emmaaaaaaa skrev 2018-06-25 12:44:20 följande:

Okej, hur vet jag vad jag ska ställa in den på? Jag vet inte när jag haft äl dom senaste månaderna

Svårt när du inte vet när du haft äl. Men då du har det så går det att själv ändra äl så den räknar om automatiskt till nästa gång
  • Anonym (Försök 3)

Då hänger jag på den här tråden.

ÄL beräknat till den 6 juli enligt kalendern, men aldrig kontrollerat om ÄL verkligen är då.

Beräknad BIM 20 juli.

Blödde sista dagen igår, trodde det skulle ta slut idag.

Så jag börjar med ÄL stickor imorgon. Nu ska det utredas när jag har ÄL :)
    Har köpt clearblue Advanced så jag slipper gissa :)

Förhoppningsvis får jag det den här månaden så jag har något att gå på.
    Skulle det inte ta sig den här månaden börjar jag med rosenrot nästa månad.

Time to bring the big guns out ;) 

• Ereya
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-06-25 13:01:53 följande:

Då hänger jag på den här tråden.

ÄL beräknat till den 6 juli enligt kalendern, men aldrig kontrollerat om ÄL verkligen är då.

Beräknad BIM 20 juli.

Blödde sista dagen igår, trodde det skulle ta slut idag.

Så jag börjar med ÄL stickor imorgon. Nu ska det utredas när jag har ÄL :)

Har köpt clearblue Advanced så jag slipper gissa :)

Förhoppningsvis får jag det den här månaden så jag har något att gå på.

Skulle det inte ta sig den här månaden börjar jag med rosenrot nästa månad.

Time to bring the big guns out ;) 

Dags för tungartilleriet indeed. Kör så det ryker! Jag började med rosenrot (the big artilleri) den här månaden och herregud vilken skillnad. Rekommenderar det till alla verkligen. Jag har en känsla i kroppen nu efter ÄL men vi får se ;)
  • Thorax

Körde rosenrot ett tag för några år sen. Märkte inte av nåt öht. Varken mer eller mindre.

Men tänkte de är bra med vitaminer vilket som så kan ju inte skada.

• Issari
    emmaaaaaaa skrev 2018-06-25 12:44:20 följande:

Okej, hur vet jag vad jag ska ställa in den på? Jag vet inte när jag haft äl dom senaste månaderna

Om du inte vet när du haft ÄL så är det svårt att veta vad du ska ställa den på. 14 är förinställt för att det är en vanlig längd. Men lutealfasen kan vara kortare eller längre. Säkraste sättet att veta är att tempa några månader.
  • babytjejen

Fullt utslag på testen idag så ägglossning är på g :) trodde inte det skulle bli förren på torsdag...

• johannastroberg
    Anonym (Syskon) skrev 2018-06-25 06:43:36 följande:

Med dottern var onda bröst och hunger de enda symtomen jag hade. Även mina bröst gör ont så jag håller tummarna att det tagit sig för oss båda!

Skönt att ha mycket att göra ibland. Jag är hemma med dottern fortfarande och det tar upp det mesta av min hjärnverksamhet:)

Ömmar dina hela tiden eller kommer & går det? Det gör det hos mig vilket får mig tro att det inte tagit sig hahah. Men det är nog att man överanalyserar ;) jag minns inte riktigt hur det var med första barnet, kan iaf inte minnas att jag kände något innan jag testade för blev så förvånad att det var positivt.
  • AEL91

Hej ???? hoppar in i den här tråden.

Är 26 år och har en dotter på 6år sedan ett tidigare förhållande.

Jag och min man planerar nu att bli gravida. Det blir isåfall mitt andra barn och hans första.. Jag har BIM 1/7 och är på Bim-6 idag och har hittills gjort ett gravtest (clearblue early) som var negativt så det blir nog att testa igen på några dagar. Detta är hittills vårat 4e försök så nu håller vi tummarna hårt???? hoppas alla andra i den här tråden också plussar ????

Svar på tråden BIM juli 2018