BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Så tråkigt för jag får bara ondare och ondare i brösten för varje dag som går, haft den sen dagen efter äl och är idag på 6 dagar efter äl . Vill ju inte ha mens !
Samma här nästan... Vet inte exakt när jag hade ägglossning men har haft ont i brösten sedan cykeldag 16 och nu är jag på dag 24. :/
Håller tummarna för dig!
Ursäkta för äcklig bild!! Haha
Har haft sånna flytningar nu i 4 dagar, är på BIM -6 idag.
Ont i ryggen och molvärk i magen. Lite ömma bröst.
Någon som har vart med om samma?

Samma här nästan... Vet inte exakt när jag hade ägglossning men har haft ont i brösten sedan cykeldag 16 och nu är jag på dag 24. :/
Håller tummarna för dig!
Håller tummarna för dig! Vi är typ i samma situation. Har beräknad ÄL på fredag så jag är hoppfull och längtar. Försök nr 2 även här. Haft migrän i flera dagar och tagit massa piller, är orolig att medicinen kommer påverka ÄL, befruktning osv.
Ja det är det verkligen! Ah asså jag vet inte vad jag ska tro.. vet ju inte hur det känns att vara gravid :( Man letar ju efter symptom hela tiden men sen finns det ju de som inte känt av något alls i början.. Frustrerande!
Har din mens alltid varit regelbunden?
Jag vet tyvärr inte hur min mens beter sig då det inte var längesedan jag slutade med ppiller. :/
Avis på alla som räknar ner till bim. Jag räknar ner till äl fortfarande :D går så sjukt långsamt ändå vill jag stanna tiden för vi har så mycket med huset så jag vet inte hur jag ska hinna riktigt
Ja det är det verkligen! Ah asså jag vet inte vad jag ska tro.. vet ju inte hur det känns att vara gravid :( Man letar ju efter symptom hela tiden men sen finns det ju de som inte känt av något alls i början.. Frustrerande!
Har din mens alltid varit regelbunden?
Jag vet tyvärr inte hur min mens beter sig då det inte var längesedan jag slutade med ppiller. :/
Åh samma här fast jag har haft mens 1 gång bara. :) Vi får hoppas att det blir något snart! Hade du testat med ägglossningsstickor?