BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Vad bra att du har så bra koll på det! Jag funderar också på att börja testa nästa försök om det inte tagit sig nu. Känner samma som dig, brösten gör ont men magkänslan säger nej. :/
Idag är det lite mer rosaaktigt så tror tyvärr att det är mensen som är tidig... :( tappar hoppet lite. Nej, min mens har alltid kommit på utsatt dag, varken dagen innan eller efter! Jag vet inte heller hur en nidblödning sk te sig? Är det inte bara spottings en gång? Eller kommer det i flera dagar?
Precis, du har så rätt! Man blev ju liksom bara glad första gången man fick mensen efter man slutat med ppillerna haha. Nu vill jag inte få den igen.
Skönt med er som har regelbunden. Och billigt haha.
Går åt många test då äl kan ske med en veckas marginal :D
Hej tjejer!
Jag har bim 2 juli (tror jag) och i nuläget är väl det enda jag känner är ömma bröstvårtor (normalt brukat jag ha sjukt ont i hela brösten efter äl, denna gång är det bara bröstvårtor) plus att jag sen i lördags har galna problem med magen, varvar mellan löst och hårt efter igår som var första gången jag faktiskt kunde ?tömma? ordentligt sen i fredags.
Jag har sällan problem med magen mer än 1 dag som mest. Plus att jag idag har mått illa till och från och har lite svårt att få i mig mat. Det hugger i magen vid plötsliga rörelser.
Det är 2 gången jag och min fästman försöker seriöst. Det skulle vara såååå underbart med ett plus! <3
Vad känner ni andra för symtom? :*
Hej tjejer!
Jag har bim 2 juli (tror jag) och i nuläget är väl det enda jag känner är ömma bröstvårtor (normalt brukat jag ha sjukt ont i hela brösten efter äl, denna gång är det bara bröstvårtor) plus att jag sen i lördags har galna problem med magen, varvar mellan löst och hårt efter igår som var första gången jag faktiskt kunde ?tömma? ordentligt sen i fredags.
Jag har sällan problem med magen mer än 1 dag som mest. Plus att jag idag har mått illa till och från och har lite svårt att få i mig mat. Det hugger i magen vid plötsliga rörelser.
Det är 2 gången jag och min fästman försöker seriöst. Det skulle vara såååå underbart med ett plus! <3
Hej! Nästan samma BIM som mig då. Jag har den 1 juli.
Jag har innan bara haft ömma bröst och hunger men idag har magen börjat jäklas. Antingen så kanske det är ett symtom eller så kommer mensen tidigare.. Hoppas såklart på det förstnämnda!
Det finns en BIM-lista här någonstans i tråden om du vill skriva upp dig :)
Hej tjejer!