• Kickan Kim

IKEA beroende!!

varför jag?
    Blir helt kär i alla ikeas möbler.. har nu nappat på deras räntefria sängkampanj och ska inhandla en malm sängstomme!! Köpt ett nytt köksbord har man gjort oxå.. Och för att inte glömma alla pilledutt grejjer man samlar på sig när man går på IKEA.. typ örngott, lampa osv.
    Börjar tro att detta är ett beroende då jag drar mig för att åka till IKEA för att köpa EN stol men vet att jag kommer komma hem med två kassar "skit" och EN stol
    någon annan som känner igen sig?
    skulle vara trevligt att diskutera sitt "missbruk".

• Svar på tråden IKEA beroende!!
  • Anne74

missK: Tror att dom kommer att ha öppet som förrut, vardagar 10-20
    helg:10-18

• Gumlan

hehe, ja skulle köpa ett litet bord för 249 sist vi var på ikea... ja kom ut 1400 kr fattigare blir lätt så!! :p

• Lillan54

Någon som varit på nya IKEA - Sundsvall i dagarna och kan tänka sig rapportera lite? Vill så gärna dit, men foglossningen var värre än ivern..

Vad har hänt där borta egentligen?

• Anne74

Jag jobbar i Birsta, Sundsvall, men åker inte dit när jag är ledig. Men imorgon börjar jag kl.11, så då tänkte jag gå in och kika på nya Ikea. Ska bli spännande, det är ju dubbelt så stort nu.

• Anne74

Nån som är nyfiken på nya Ikea i Sundsvall?

Jag var där idag, och det var så stort om man jämför med förut. Jättefint och man fick så mycket nya tips och ideer.

Dåligt med bra erbjudande.

Tips! Undvik att åka dit imorgon lördag (söndag vet jag inte). Hörde att det skulle komma så många bussar, att våran personalparkering skulle bli bussparkering. Hmmm, undrar vart man ska parkera då

• linda87

ikea har rea på tyger :-P tjoho hehe i alla fall här i linköping :-P

• M E J

Någon här som vet om Ikeas sängstomme Aspelund är av bra kvalitet och om man kan ha resårbotten+bäddmadrass? Funderar på o beställa efter.

• pr32

Ska till Ikea Sundsvall så fort jag bara får tid! LÄNGTAR!!

• linda87

det var hmm ett genomskinligt med blommor tanjablomm(?) eller liknande finns ett BILLIGT påslakansett me samma mönster...ett apr andra diskreta genomskinliga tyger, ett lite finare grön mönstrat glansigt tjokcare tyg typ möbeltyg fast lite tunnare kanske och så var dte 2 eller 3 mönstrade bomulsstyger :-P

jag köpte blommiga och några meter av det gröna glansiga tyget tänkte göra gardiner o en kjol hehe

Svar på tråden IKEA beroende!!