• Kickan Kim

IKEA beroende!!

varför jag?
    Blir helt kär i alla ikeas möbler.. har nu nappat på deras räntefria sängkampanj och ska inhandla en malm sängstomme!! Köpt ett nytt köksbord har man gjort oxå.. Och för att inte glömma alla pilledutt grejjer man samlar på sig när man går på IKEA.. typ örngott, lampa osv.
    Börjar tro att detta är ett beroende då jag drar mig för att åka till IKEA för att köpa EN stol men vet att jag kommer komma hem med två kassar "skit" och EN stol
    någon annan som känner igen sig?
    skulle vara trevligt att diskutera sitt "missbruk".

• Svar på tråden IKEA beroende!!
  • mimi72

Bästa köpet!!!!!!!!!!!!

En störtful, illgul , resekudde. Ligger i ett litet käckt fodral, o helt perfekt att sätta i svanken pà làngresor!

Räddade mej fràn ischias i pàskas när vi reste med bil 150 mil!

• Lilah

Hej alla IKEA-tokar!

Undrar bara om det är någon som vet när den nya katalogen kommer? Den gamla gäller till mitten av juli nån gång men har för mig att den nya brukar komma rätt så tidigt?!

• Lilah

Åhh, då dröjer det lääänge tull....

• Aquariana

Åhhh, om ändå IKEA fanns här i Brasilien. Här är möblerna skitdyra trots tveksam kvalité och är de billiga är de bara skit...

• nelle87

Jag ÄLSKAR IKEA Som tur är så har jag minst 45 mil till närmaste så de blir inte så ofta. Försöker just nu hålla mej från att beställa hem massa möbler på internet....

• littletiger

Senaste inköpet blev gardinstången "Index" i svart med "Gon" svarta ringar att hänga på! Ska få upp stången idag och sen kan jag äntligen få upp dem nya köksgardinerna (som inte är köpta på ikea...)

• angelcry

På fredag ska jag till Sveriges största Ikea vid Kungenskurva
    Ska bli såååå kul!!

• linda87

åhhh dregel dregel vill oxå till kungens kurva *sucktar*

Svar på tråden IKEA beroende!!