• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

Sagomamma-ok jag ska kolla in på det
    Jo79-Va bra! Ska kolla på clasolsson då när jag far till stan nästa gång!

• Johannapanna

Hej hej! Nån som vet var man kan hitta info om vad som hände i Sverige/världen ett visst datum? Tänkte ha det i babyalbumet.

• Johannapanna

Cia: Tack så mycket! Det stod dock inget om just "mitt" datum. Kan man se på tex. Expressen.se vad de hade för nyheter ett visst datum?

• Ellisen

håller på att göra en kusin-lo, och letar efter någon dikt som handlar om just kusiner... någon som har några tips om var jag kan hitta det?

Var inne på någon sida för ett tag sen där man kunde köpa vykort med texter på, och hittade massa dikter där, men kommer ju självklart inte ihåg den sidan...

Alla tips tas vänligen emot

• BillaBong

Hej hej tjejer (och killar om det finns några?)

Jag och sambon fick för oss i dag att vi ska åka till Stockholm över dagen i morgon för att ta en shoppingrunda på stan. Det jag undrar nu är om det finns eller kanske VAR det finns hobbybutiker eller liknande som säljer bra scrapping-prylar inne i city? Vi åker i och för sig bil så vi har möjlighet att ta oss lite varstans. Men helst innanför tullarna som sagt...

Skulle verkligen uppskatta snabba svar nu även fast jag är ute lite i sista stund. Kollar svar i morgon bitti igen om det kommit några. Tack på förhand!

Finaste Nova, f.060220.
  • Jen 82

Billabong : Skapa Hoby ligger vid hornstull. Kolla www.skapahoby.se för vägbeskrivning.
    Panduro på Kungsgatan har också rätt mycket scrapp men kan vara dyra
    och sen är det papprika, men det ligger i enskede http://www.papprika.se/

• BillaBong
    Jen 82 skrev 2006-05-14 22:17:54 följande:
    Billabong : Skapa Hoby ligger vid hornstull. Kolla www.skapahoby.se för vägbeskrivning. Panduro på Kungsgatan har också rätt mycket scrapp men kan vara dyra och sen är det papprika, men det ligger i enskede www.papprika.se/

Tusen tack! Ska kolla upp det där på en gång!

Finaste Nova, f.060220.
Svar på tråden Scrapträsket