• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!
    Efter att ha "tvångs-scrappat" en dubbel ikväll så är nu E's första album klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Å vad skönt att inte ha det hängande mer

• rastom32
    Hej alla:)

Blev klar med ännu en lo igår... på Tom när vi besökte Lundbybadet i Mjölby under påsk:) Kika gärna den som vill - risa o rosa med:)

Kram *S*
  • Sagomamma

Cia: Härligt Då kan du gå vidare nu då!? Kanske scrappa något annat än barn? Spännande i alla fall

rastom: Coolt med "Vattenvågen" i mitten liksom, lite annorlunda! Kul!

• Lingonflickan

Rastom: Helt suverän LO. Passade på att kika lite på några av dina andra oxå. Åh, om man kunde vara lika duktig... Bara lite avis

• annika5064

Vad stilla det var här! Är inte här så ofta nu för tiden, men läser av tråden emellanåt; man vill ju vara uppdaterad!

Har inte lagt in något i galleriet på evigheter, så jag lade in några nu...och hade behövt lite respons på dem...har liksom lite blockering just nu...fast ni kanske är ute i solen? Eller jobbar?

Annika

• annika5064

mamma;
    Tack, det är de som är till vänster om tandskissen som är nya!

• Jo79

Cia: Vad skönt för dig!! GRATTIS!! Jag har fortfarande två sidor kvar. Eller kanske tre.... Men det är såååå segt, så jag har börjat med ett semsteralbum så länge. Och DET är jättekul!!

Mamma till KaramEllen
  • Marajjah

Jo79
    Nu avslöjade du dig alltid!

Jag har evigheter kvar tills jag är färdig med Filips album känns det som. Har en vision om att göra ett månadsblad för varje månad under Fs första år och det har jag inte ens börjat med än. Sen har jag dopet, födelsedagen, ÖF å en massa annat kvar. Kommer med all säkerhet att bli två smockfulla album detta! MEn det gör inget tycke jag, det är ju så skoj att scrappa. Även fast jag inte orkar just nu, har nog en block...

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket