• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • snorsk

Hej! Undrar om någon kan hjälpa en stackars scrappare i nöd... Jag hittade jättefina papper igår, 72pack med retromönstrade papper som var ganska billiga. Beställde inte då dottern pockade på uppmärksamhet. Idag kan jag inte för mitt liv hitta tillbaks till dem... Nån som har en aning om vad jag dillar om och kan hjälpa mig?? Skulle bli sååå glad! Tack på förhand!

• BillaBong
    snorsk skrev 2006-05-31 00:53:31 följande:
    Hej! Undrar om någon kan hjälpa en stackars scrappare i nöd... Jag hittade jättefina papper igår, 72pack med retromönstrade papper som var ganska billiga. Beställde inte då dottern pockade på uppmärksamhet. Idag kan jag inte för mitt liv hitta tillbaks till dem... Nån som har en aning om vad jag dillar om och kan hjälpa mig?? Skulle bli sååå glad! Tack på förhand!

www.pandurohobby.se har! Skrattande

d(-_-)b
  • snorsk

åh, tackar allra mjukast! Kommer tyvärr inte åt sidan nu, sitter på jobbet och det tycks vara spärrat.... Men jag ska kolla det första jag gör när jag vaknar imorrn! Tack igen!!

• BillaBong
    snorsk skrev 2006-05-31 02:34:34 följande:
    åh, tackar allra mjukast! Kommer tyvärr inte åt sidan nu, sitter på jobbet och det tycks vara spärrat.... Men jag ska kolla det första jag gör när jag vaknar imorrn! Tack igen!!

Sååå lite så! Jag har två av de där blocken själv faktiskt och jag bara ääälskar dem! Så himla fräna mönster

d(-_-)b
  • Skumpis

BillaBong - Är papprena syrafria?

• Soolina

Hej Hopp allihoppa!!

Nu e det så att jag har en liten fråga till Er som kan detta.

Finns det typ digital Scrapbooking som man har typ som en hemsida...eller hur funkar det...vi har några som vill följa min graviditet och bebisen sedan som bor utomlands och då tänkte jag kanske att man kan lägga upp det på nätet så dom kan gå in o kolla...är det så digital Scrapbooking funkar...eller är det bara så att det finns på min dator lixom...på hårddisken?

MVH Soolina!

• Loppan79

Soolina - titta nån sida tillbaka i tråden så hittar du en länk till digiscrapparnas tråd. De kan nog svara på din fråga bättre än vi här

• timmerbacka

BillaBong

Alla tycker vi olika, men tycker du inte att Panduro är ruskigt dyra med sitt lilla sortiment??

Bara undrade....
    /Nina

Sex månader: äter som en häst & sover 3 timmar på hela dan!! Hur orkar han??
  • Lingonflickan
    Lillvilda: Nej nån kurs har jag ännu inte lyckats komma iväg på. Där jag bor växer de inte på trän precis. Skulle nog behöva gå någon dock. Så min"kurs" är att hänga här, suga i mig info oc tips samt titta på andras alster - som jag dock känner att jag aldrig kommer kunna komma upp i deras klass.

Hur länge har ni scrappat?
  • tr3z

mamma i Småland - jag började i slutet av oktober -05. Jag önskar jag hade hittat det här förut, för hela graviditeten var jag sååå uttråkad av att bara gå hemma och inte göra nåt, sen hittade jag denna hobbyn och då plötsligt skulle det flyttas och födas barn och ..

Svar på tråden Scrapträsket