• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

Nu behöver jag smakråd tjejer!

Ska börja så smått på tjejens album, och vet inte vilket format jag ska ta??? Har tidigare ratat 12x12 för att det blev för stort, och har kört 8x8 nu ett tag. Men nu blir jag sugen på det stora igen... suck.. tänk om jag har FEL?! Jag vill ju inte ändra mitt i sen liksom. Jag är inte intresserad av att köra a4, utan det är kvadratiskt som gäller.

Sen kan jag inte välja - rosa Chatterbox, läder-Making Memories eller randigt KI???

• Marajjah

BV
    Det finns ju format där emellan att välja på...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • längtans tider

Skulle vilja ha en blom-stans, och en med nåt fint hjärta!! :)
    Nån som vet något bra ställe där det finns??

• Cia o krabaten

BV: Jag skulle köra med 12*12.
    Det är måååånga sidor där det finns många foton att trycka in för att man vill förmedla händelsen just i ett första album.
    Och känns det tomt kan du ju alltid köra med förstoringar!

• Blue Vapor

Marajjah - mmm.... fast 9x9 hittar jag inte så mycket att välja på........ suck. På 12x12 kan man ju göra så mycket fint........ samtidigt som det kan bli smärtsamt tomt också 8x8 blir alltid bra, men ibland är det alldeles för trångt.......... SUUUUCK!

• Blue Vapor

Cia - japp. Suck. Jag har verkligen skräck för 12x12.

• BillaBong

Ny LO i mitt galleri nu. Textrutan ser helt skev ut för att bilden är sne, men skitsamma :)

d(-_-)b
  • Cia o krabaten

BV: Våga! Våga! Våga!
    Jag har Många LO's i dotterns album som jag såhär i efterhand tycker är bara ditsatta foton och titlar
    Men det får vara så för det är lite av charmen att se hur man utvecklas!

• dio

Ojojoj vad har jag gett mig in i
    Var och inhandlade lite grejer idag (dyyyrt blev det ) och har påbörjat mitt första album. Han ingen aning om vad jag pysslar med

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Henriks wife

dio: Då är vi två, jag har oxå påbörjat mitt första album.....ett minialbum, men jag säger detsamma.....vad har jag gett mig in i

Svar på tråden Scrapträsket