• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Både och.... tror jag? Jag gör i 8*8, men tänkte att 9*9 är större och får plats med mer, men är mindre än 12*12...!

Mamma till KaramEllen
  • Meli

Jo79

OK

tänkte mer att det finns mest album till 8*8...9*9 vet jag inte om det finns så mycket tillbehör till Men man kan ju göra sina egna albm annars, de har ju bra tips på scrappiz hur man göra

• Lingonflickan
    Håller med Loppan. Jag har stora boken om scrapbooking och den innehåller mycket matnyttigt ( att jämföra med ett par andra böcker jag oxå har). Dessutom följer med en del bokstäver, ramar och annat trevligt.Glad
  • Jo79

Det förstås... har faktiskt inte heller sett så många 9*9 album.
    Btw, jag fick hem ett kanonfint album i 20x20 igår, och jag är helt kääär i det! Det är sååå snyggt!! Bazzill var det. Leapfrog färg som jag var himla tveksam till innan, men det är skitsnyggt! Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Meli: Är 12*12 lika snyggt? Vet du hur många Lo:sar som får plats som mest?
    Mamma till KaramEllen
  • Meli

Jo79

Jag vet inte om det är lika snyggt, för jag har bara 12*12 hemma.... har inte koll riktigt hur många som får plats.....sitter på jobb nu....men jag tror det är 10 plastfickor och sen kan man fylla på med fler plastfickor....men nej, jag vågar inte svara på din fråga, vet inte säkert....

• Cia o krabaten

JO: Jag har fyllt på med plastfickor och förlängt mitt album ett antal ggr...
    Har nog 25-30 plastfickor i nu! Tur att det är klart!!!

• Loppan79

Meli - det är skönt att se att det är fler som surfar på jobbet

Svar på tråden Scrapträsket