• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Lingonflickan

Ok Det skulle vara 119:-, resp. 1050:- inom parentes, inte smileysar.

På tal om papper så älskar jag Karen Foster.

• Blue Vapor

Papper - gillar inte Basic Grey, har jag än en gång kommit fram till - de känns alldeles för "tillrättalagda" för min smak. Alltså, blir oftast snyggt då andra använder dem, men jag vet aldrig vad jag ska göra med dem...
    Har mycket Chatterbox-rum, men använder sällan. De kan ju ta slut...
    Köpte igår: Superhärliga från Sassafras Lass, och Urban Lily och lite från Wild Asparagus!

OCH så köpte jag äntligen ett album till lilla tjejens första år: det blev ett 12x12 Chatterbox i ljusrosa "mocka"! Det blev också ett gäng av BGs Holy Cow-rubons i både vitt och svart, fuzzy rubons-ord och så några härliga stämplar och lite Heidi Swap-hjärtan och det rosa flocket jag pratade om häromsistens! Mmmmmmmm! Kom hem till mamma! Maj prääääääschööööös!

• Pyret78

Mella: Håller faktiskt på med två st album med fasta sidor i. Ett är 12*12 och det andra är 8*8. Jag har gjort en lo på "sidan om" o sen klistrat fast i albumet. Det enda man måste tänka på är ju att scrappa i rätt ordning. Det går ju inte att "flytta" runt sidorna sen, men annars kan man göra precis som man vill

• Johannapanna

mamma i Småland: Får jag se? snäääällaaaa?

• Pyret78

Har lagt ut en ny lo

Risa o rosa

Det är till min dotters album, som är i formatet 8*8, därav lite plats för deko. osv.

• Marajjah

Å jag har också lagt in en ny lo. Gjord efter veckans skissutmaning på scrappiz.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Pyret78
    Har du också gjort efter den skissutmaningen?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • tr3z

Pyret och Marajjah - fina båda två och kul å få se efter samma skiss

Svar på tråden Scrapträsket