• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • PamPam 83

BillaBong
    Clas Olson har för billig slant

• BillaBong
    PamPam 83 skrev 2006-06-09 22:35:48 följande:
    BillaBongClas Olson har för billig slant

Åh! Så det säljs såna gamla hederliga fortfarande - super! Tack för tipset! Då blir det stan i morgon igeeen

d(-_-)b
  • Sagomamma
    PamPam 83 skrev 2006-06-09 22:35:48 följande:
    BillaBongClas Olson har för billig slant
    Även i datorn kan man skriva ut sån text... Ännu billigare På min dubbel-LO (för juni månad ) har jag skrivit ut från datorn, funkar hur bra som helst!
  • Marajjah

Håller på att göra klart en massa lo:s som bara legat i en låda i 100 år känns det som utan att bli klara... Nu är en av de för beskådan i galleriet.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Cia o krabaten

Nu har jag lagt ut de två jag gjorde igår kväll. Det blev 2st om samma sak, en till familjen och en till dottern. Jag kunde ju aldrig bestämma mig för om jag skulle ha med ett foto eller inte... Så det blev en av varje!
    Tar gärna emot ris och ros.

• Loppan79

Åsa80 - För att komma igång så kan det ju vara till hjälp att följa en skiss eller scraplifta, alltså härma någon annans lo. Lycka till och glöm inte att visa upp resultatet här

• Jo79

Så här skriver Lina (Pysselpunkten) ang. retrostansens vara eller icke vara:

Nu har jag varit i kontakt med min åf som i sin tur varit i kontakt med EK Sucess som gör dessa stansar.
    Enligt henne så ska de inte sluta med stansarna. O närmare "sanningen" än så kan man nog inte komma, så det var nog bara ett elakt rykte som jag hört

Bra va?!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Hon skriver det i en tråd på scrappiz, glömde jag skiva ju....

Mamma till KaramEllen
  • tr3z

Åh, vad bra, då är det ingen panik att köpa stansen än

Svar på tråden Scrapträsket