• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Sagomamma
    Fu TUSAN vad vansinnig jag blir

Det innebär att MIN leverantör som tar hem EK:s grejer har ljugit för mig!!! För exakt så sa de till mig, att EK skulle sluta tillverka dem!!

*skriver argt mail*
  • Mystjejen

Har beställt Encyklopedia of scrappbooking nu...längtar...

Någon som brukar köpa scraptidningar?
    Vilka tycker ni är bäst?
    Såg att de fått in tidningar här i min lilla stad, jippie!!!
    All inspiration är ju välkommen!!

• Loppan79

Nu har jag lagt upp studentkortet jag har gjort. Jag tog ett gammalt kort, det som är ett grattiskrort i mitt galleri med stämplade bokstäver och gjorde klart insidan bara. Sen har jag lagt upp studentskylten jag gjorde också!

• Jo79

Men vad konstigt.... att de säger olika saker! Hoppas iaf att de inte slutar tillverka dem, för de är så himla fina....

Och NU har jag (eller ja, vi dådå ) blivit med digitalkamera!! Jag är så lycklig.... Och jag är kääääär....Kyss Fattar ni eller? Det betyder att jag kan fota mina Lo:sar direkt när de är färdiga! Lyxigt värre....

Nä, måste bort och klappa lite på den...

Mamma till KaramEllen
  • bitte71

Billabong: har du hela adressen till bilden du visade innan (var det från Papprika?), den med dymotexten och Nalle Puh? Den var så jättesöt så jag funderar på att scraplifta den rakt av! Är nyfiken på hur personen i fråga har fått tag på bilderna... Har haft funderingar på att göra en LO med kort på min son och hans goseälg som han haft sedan han var sju månader men inte riktigt vetat hur den ska se ut!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • längtans tider

Har fått mitt foam stamp alfabet från pappersbiten igår! :)
    Mixed font.. så ikväll när dottern somnar blir det att testa! :)

• BillaBong

Har tittat igenom hela hennes Puh-bok nu och ... FNNN vad snygg den är! Gosh! Och vilken rolig IDÉ! Skrattande

d(-_-)b
  • bitte71

Så himla rolig och söt idé med en Puh-bok - då har hon scrappat i en gammal bok alltså!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • MAMMSY

Nä hjälp vilken tuff bok!! Skulle jag scrappa i en bok åt Julia skulle det väl få bli "Den vilda bebin" känns som det finns vissa tydliga likheter där...
    Finns det nån som har beställt från Pyzzla???

JO79 Grattis till kameran, förstår precis hur du känner, jag trodde vi var sisst i världen med att skaffa digitalkamera, så när jag äntligen fick en så var det nästan så att jag sov med den

Svar på tråden Scrapträsket