• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • malinka2

Alltså denna var bland det snyggaste jag sett!! Bitte71: Du blir inte ensam om att scraplifta

• BillaBong
    bitte71 skrev 2006-06-10 18:27:18 följande:
    Så himla rolig och söt idé med en Puh-bok - då har hon scrappat i en gammal bok alltså! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    &
    MAMMSY skrev 2006-06-10 18:52:38 följande:
    Nä hjälp vilken tuff bok!! Skulle jag scrappa i en bok åt Julia skulle det väl få bli "Den vilda bebin" känns som det finns vissa tydliga likheter där... Finns det nån som har beställt från Pyzzla??? JO79 Grattis till kameran, förstår precis hur du känner, jag trodde vi var sisst i världen med att skaffa digitalkamera, så när jag äntligen fick en så var det nästan så att jag sov med den

Ja den är ju hur tuff som helst verkligen! har funderat på det där med att scrappa i en bok. Svårt att hitta en lämplig bok för helst ska den ju passa med titel/handling och sen får den ju gärna vara lite sliten och inte komma direkt från Bokia Man får la ta med den ut i sandlådan och låta grannungarna leka med den Eller lyckas hitta någon passande på loppis eller liknande.

d(-_-)b
  • Jo79

Nu har jag lekt lite med kameran och fotat min endaste Lo jag gjort på länge.... den ligger under Lo:sar, och ni som köpt scrapotekets månadspaket kommer garanterat känna igen den...

Mamma till KaramEllen
  • jenn79

Håller med alla ni andra!! Riktigt snygg är den

tack för tipsen på pappren.. Nu ska här bara bestämmas VILKA det blir att inhandla

• BillaBong

Nu finns det en ny LO i mitt galleri för den som vill se!
    "Kärt barn..."

Risa och rosa gärna, som vanligt!

d(-_-)b
  • bitte71

BillaBong: har bara ros och inget ris - jättesnygg LO!

För er som är sugna på att shoppa lite kan jag rekommendera http://shop.scrapandgiftcorner.se/ . De tar betalning mot faktura och har fraktfritt vid ordrar över 100 kronor (visserligen är det minsta ordervärdet, men ändå): fast det är klart - det är ju sällan man kommer upp i såna enorma summor OskyldigOskyldig * visslar och ser mig oskyldigt omkring*Flört.

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • BillaBong
    bitte71: TACK! Skrattande

Ang. Scrap & Gift corner så har jag beställt därifrån - jättebra!
    d(-_-)b
  • Matriark

Var in en snabb sväng och passade på att titta i gallerierna till Jo79 och Billabong. Jättesnygga LO's båda två, estetiskt tilltalande

Nu ska jag tillsommarsugan och njuta av denna sköna dag. Scrappandet får vänta till kvällen

Svar på tråden Scrapträsket