• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Meli

Johannapanna

inte email, utan hemsideadress menar jag så klart

• Matriark

Meli, det var ett dåligt tips av mig om scrapshopen.. jag hade precis lagt in min första beställning där nånsin just för att dom hade punchen och primablommor.. Betalade in över 800 för en vecka sedan.. blev less när det bara var reklam i brevlådan även idag. Får se hur lång tid det tar......Skrikandes

Var även längesedan jag beställde och betalade till Lifetime moments, fick bekräftelse från dom efter ett par dagar att mitt paket hade skickats. Jag skulle bra gärna vilja veta i vilket land mitt paket befinner sig nu, för det är då inte här hos mig iaf Gråter

I fredags beställde jag (ja jag har fått skattepengar tillbaka) Nate Berkus (den gullige inredaren som brukar vara på Oprah) bok "Home Rules", en av martha's good things böcker och....... "Encyklopedia of Scrapbooking"!!!!!!

Snälla låt mig få nåt av paketen imorgon iaf! Räcka ut tungan

• Meli

Matriark

Nej, jag är lite irriterad, själv så kollar jag ju mina mail varje dag och skickar personlig bekräftelse, så man förväntar sig samma service överallt. Men har du betalt in 800 för en vecka sen, så tycker jag verklgien att du ska ringa henne och kolla!

Om du beställt från utlandet, så kan det ta längre tid, ibland fastnar det ju tyvärr i tullen.

Stackars dig, vilken otur du haft.....hoppas du får något paket imorgon i alla fall

• Amelié77

Matriark - jag har också beställt från Scrapshopen, och jag har mailat henne 3 gånger angående betalning från Finland, men jag har ännu inte fått nåt svar. Jag vill ju betala in pengarna nån gång, men jag måste få 2 olika koder av henne för att kunna betala från Finland...Störande! Efter att jag betalat in pengarna på hennes konto tar det flera dar innan hon kan se dem där, så det betyder att jag får vänta skitlänge innan hon ens skickar mitt paket! Jag beställde en massa primablommor, gillade de små påsarna hon hade för 29 kronor. Får väl se om det blir nåt mer köp i den nätbutiken...

• Meli

2xA

Jag har med mailat flera gånger, men nu ska jag maila för sista gången, att jag avbeställer tyvärr.... det är inte så att de står på sidan att hon är sjuk, eller något sånt förresten? Jag vill ju HA retroflowerstansen.

• Matriark

Ojoj, hon verkar verkligen inte få mycket gjort....
    Står inget på sidan om att hon är sjuk, och man ser att den uppdaterats iaf i torsdags med en ny LO.
    Sen står det om man läser på "Om scrapshopen" att hon satsar på snabb och personlig service".. nåt som tydligen ingen av oss har fått......

• Matriark

Klippt och klistrat från Scrapshopens Köpvillkor...

"Leveranstider

Leveranstid sker normalt inom 1-3 vardagar efter att betalning kommit in på Scrapshopen´s bankgiro. Butiksägaren reserverar sig för eventuella felaktiga uppgifter som ligger till grund för försenad leverans. I fall köpare anser att leverans dröjer på sådant sätt att denne ej längre önskar leverans av order är det på köparens ansvar att nämnda order avbeställes i enlighet med dessa Köpvilkor innan effektuering av order sker."

• Jo79

Idag kom mitt paket från scrapbookbutiken! Oooo vad roligt!!  Men måste säga att Jessica förpackar sina varor attans bra, det är nästan så jag blev lite arg innan jag kom in i paketet och såg allt roooligt! Tack så mycket!!

Tack för allt snällt ni skrivit i min Gb, och här.  Jag blir jätteglad!

Mamma till KaramEllen
  • BillaBong
    Jo79 skrev 2006-06-12 12:41:57 följande:
    Idag kom mitt paket från scrapbookbutiken! Oooo vad roligt!!  Men måste säga att Jessica förpackar sina varor attans bra, det är nästan så jag blev lite arg innan jag kom in i paketet och såg allt roooligt! Tack så mycket!! Tack för allt snällt ni skrivit i min Gb, och här.  Jag blir jätteglad! Mamma till KaramEllen

Väldigt bra paketerat är det! :D Och en bra pryl att ha pepprena i hade hon med... :)

d(-_-)b
Svar på tråden Scrapträsket