• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Matriark

deppigheten över att inte fått hem några nya scrapprodukter på jättelänge trots beställningar får mig att vilja..... beställa ännu mer!!!!! SkrattandeCoolPenga mun

Såg att Scrapbookbutiken blivit mer välfyllt, med saker som jag "behöver" dessutom...
    *klickar på köp nu... köp nu... köp nu....*

• Johannapanna

Meli: Här har du den! kickispyssel.vstore.ca/
    Hon bor i V. Frölunda och det går bra att åka hem till henne och hämta grejerna om man bor i närheten.

• Meli

Johannapanna

Tack, nej, jag bor utanför Malmö, så det hade blivit lite dyrt

• Marajjah

Nu har jag fått mitt paket från pysselpunkten och öppnat det också. Här ska stansas blommor för hela slanten!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

NI som har stansar som stansar löv, vilken/vilka har ni?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Meli

Johannapanna

Tack, nu har jag beställt Den fanns kvar i shopen, hoppas den finns på riktigt med

• Johannapanna

Meli: Ja, det får vi hoppas! Lycka till med det! Jag har stansat en maaaassa blommor sen jag köpte den. Har blivit beroende direkt.

• Jemmah

Jo 79: fick också paket från Scrapbookbutiken idag och precis som du blev jag nästan lite arg, ivrig som man är Massa tejp och lager papper....och med ett barn i famnen var det nästan omöjligt att öppna!

MEN när jag äntligen pillat ut grejorna så räckte packmaterialet till att underhålla sonen en halvtimme så att jag hann kolla på sakerna och testa lite

• Jo79

Marajjah: Jag har en "ash leaf" från Punchbunch. Köpte den på Scrapaddicted alldeles i början av min scrapkarriär... och är jättenöjd fortfarande.

....och så har jag en en gång omorganiserat dotters album...! Att jag aldrig blir nöjd! Nu satte jag tillbaka dem från mitt 12*12 album till en vanlig ringpärm, för jag tyckte det var synd att "slösa" ett så fint stort album på a4 Lo:sar... Dessutom har jag tagit bort några av de Lo:sar jag gjorde alldeles i början som jag inte är riktigt nöjd med. Ska INTE slänga dem, men ska göra nya. Det blir nog bra.... tror jag...

Mamma till KaramEllen
  • Meli

Marajjah

Jag har den som heter ash leaf, använder den fortfarande, gillar, har en mellan och en liten

Svar på tråden Scrapträsket