• Anonym (Vad gör jag)

Varit otrogen, vad bör jag göra

Har varit Ihop med min nuvarande sedan tonåren, 17 år i år och har 3 barn. Har aldrig tidigare varit otrogen men nu skedde det tyvärr. Känner mig som ett svin vilket jag kanske också är i detta. Jag har aldrig tidigare varit otrogen men denna kvinna tog mig med storm och sen var det kört. Mina känslor för min sambo är jag osäker på. Det går upp och ner som allt annat men det som verkligen skrämmer mig är att riva upp barnens vardag om jag berättar vad jag gjort. Jag är Inte kär i den andra kvinnan men vet att hon har känslor för mig Vilket blir jobbigt. Kommer inte träffa henne fler gånger. Mitt samvete äter upp mig efter vad jag gjort och jag har svikit både min sambo och mina barn. Vad anser ni, är det värt att berätta sanningen eller ska jag tiga om det för att mitt jävla misstag inte ska påverka barnens liv? Någon med liknande erfarenhet?

och moralpoliser undanbedes. jag vet att jag gjort fel .

• Svar på tråden Varit otrogen, vad bör jag göra
  • Elefantmannen2
    Anonym (jaha) skrev 2022-10-14 11:54:03 följande:
    Det enda som är uppenbart här är att du saknar förmåga att argumentera sakligt.

Pajkastning och utbyta åsikter om person verkar vara mer din grej.

Well, det var svar på:

"Pajasen med otrohets fetischism har vaknat...eller bara glömt att skriva dubbelanonymt"

Som man ropar får man svar liksom. 

Det var även till ett helt annat nick, som du vet, vilket bara gör ditt självmål ännu roligare. Riktigt meta. 

• Anonym (jaha)
    Elefantmannen2 skrev 2022-10-14 14:55:52 följande:

Well, det var svar på:

"Pajasen med otrohets fetischism har vaknat...eller bara glömt att skriva dubbelanonymt"

Som man ropar får man svar liksom. 

Det var även till ett helt annat nick, som du vet, vilket bara gör ditt självmål ännu roligare. Riktigt meta. 

Och det i sin tur var ett svar på dina försök att diskutera person istället för sak eller hur?

Som man ropar får man svar, och i denna tråd är det du som påbörjade ropandet.
  • Elefantmannen2
    Anonym (jaha) skrev 2022-10-14 15:15:07 följande:
    Och det i sin tur var ett svar på dina försök att diskutera person istället för sak eller hur?

Jag ropade inte till det nicket. Det jag citerade var det första utbytet mellan honom och mig. Om man inleder med den typen av barnsligt trams är man ju bara ute efter att tjafsa. Jag var gullig nog att tillmötesgå. 

Samma sak nu. DU ska lägga dig i för att kunna bli sekundärkränkt och tjafsa. 

Du för köra dina clownerier själv i dag. 

• Renny
    Anonym (Vad gör jag) skrev 2022-10-05 00:21:31 följande:
    ??? ???????, ??? ??? ???????

?????? ? ???? ???????? ? ????????????? ????????, 17 ??? ? ???? ???? ? ????? 3 ?????. ??????? ?????? ?? ???????, ??, ? ?????????, ??? ????????? ??????. ? ???????? ???? ???????, ??????? ? ???? ???? ???? ? ????. ? ??????? ?????? ?? ???????, ?? ??? ??????? ????? ???? ???????, ? ??? ???? ???????. ? ?? ?????? ? ????? ???????? ? ????????. ??? ?????????? ????? ? ????, ??? ? ??? ?????????, ?? ??? ???? ????????????? ??????, ??? ??? ??, ??? ? ???? ??????? ???????????? ?????, ???? ? ??????????? ??, ??? ? ??????. ? ?? ??????? ? ?????? ???????, ?? ? ????, ??? ? ??? ???? ??????? ?? ???, ??? ????????? ????????. ?????? ?? ?? ??????. ??? ??????? ??? ???? ????? ????, ??? ? ??????, ? ? ?????? ? ?????? ????????, ? ????? ?????. ??? ?? ???????, ????? ?? ???????? ?????? ??? ??? ????? ?????????? ?? ????, ????? ??? ????????? ?????? ?? ???????? ?? ????? ?????? ???? ? ???? ???????? ?????

? ??????? ?????? ????????. ? ????, ??? ???????? ???????????.

Vi måste alltid vara ärliga mot vår andra hälft. Jag tror att du förstår allt fel i handlingen. Jag skulle berätta. Men du måste göra ditt eget val. Lycka till.
  • Anonym (once betrayed)
    Anonym (jaha) skrev 2022-10-14 15:15:07 följande:

Elefantmannen2 skrev 2022-10-14 15:52:01 följande:

Jag ropade inte till det nicket. Det jag citerade var det första utbytet mellan honom och mig. Om man inleder med den typen av barnsligt trams är man ju bara ute efter att tjafsa. Jag var gullig nog att tillmötesgå. 

Killar! 

Är ni stöpta i samma form mån tro??
    Det börjar kännas som tråden uteslutande handlar om ordklyveri och retorik frågor. Du/Ni vet väl om att universiteten  driver kurser i detta ämne och i sin distansundervisning. Där går bra att mäta sina tuppkammar i konsten att argumentera. Något får mig emellertid tro att Du/Ni tagit ett par forskarförberedande examina redan. Idag återfinns njutningen i att munhuggas här. Är det bara jag som tycker strategin tar av själva ämnet?

The saddest thing about betrayal is that it never comes from your enemies. 

• Anonym (jaha)

Nejdå, ditt eminenta intåg i tråden började såhär...
    Elefantmannen2 skrev 2022-10-11 15:17:23 följande:
    Varit otrogen, vad bör jag göra

Det är helt klart bättre att bära med sig alla svek. Så man kan sitta ensam och bitter och häva ur sig misantropiska resonemang på nätet. 
    Det är livet det. Du är verkligen din egen lyckas smed..

Och när jag frågade dig vem det är bäst för och om du tror att TS partner håller med om det så svarar du såhär...
    Elefantmannen2 skrev 2022-10-11 18:37:25 följande:
    Jag citerar dig, kompis. Du behöver inte nämna dig själv i tredje person. Det blir lite over the top även för en certifierad egoist. 
    Dvs... inte ett skit med trådens ämne att göra.... och resten av "diskussionen" bygger på det, så ja, den som påbörjade OT pajkastningen var nog du. Att andra kastat paj tillbaka är inte riktigt samma sak som att vara den som påbörjade det.

• ClumsySmurf
    Elefantmannen2 skrev 2022-10-12 20:44:51 följande: #237
    ClumsySmurf skrev 2022-10-12 20:14:52 följande:
    Pajasen med otrohets fetischism har vaknat...eller bara glömt att skriva dubbelanonymt
    Den narcissistiska särskrivaren med valnötshjärna försöker sig på comeback. Så självupptagen att du inte ser hur uppenbart det är. 
    Om pojkrummet känns trångt är det inte till vuxenforum på internet du ska vända dig. Be mamma ringa BUP.
    Vet du ens vad narcissism är?
  • Anonym (once betrayed)
    Anonym (once betrayed) skrev 2022-10-14 16:19:54 följande:

Killar! 

Är ni stöpta i samma form mån tro??
    Det börjar kännas som tråden uteslutande handlar om ordklyveri och retorik frågor. Du/Ni vet väl om att universiteten  driver kurser i detta ämne och i sin distansundervisning. Där går bra att mäta sina tuppkammar i konsten att argumentera. Något får mig emellertid tro att Du/Ni tagit ett par forskarförberedande examina redan. Idag återfinns njutningen i att munhuggas här. Är det bara jag som tycker strategin tar av själva ämnet?

• Anonym (once betrayed)
    Anonym (once betrayed) skrev 2022-10-14 16:19:54 följande:

killar!

Är ni stöpta i samma form mån tro?

Here we go again?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (once betrayed) skrev 2022-10-14 17:17:16 följande:

Here we go again?
    Ja verkligen, men innan du repeterar dig så borde du kanske läsa igenom inläggen igen och se om du kan se någon skillnad på vem som försöker föra diskussionen till person istället för sak och vem som försöker föra TILLBAKA diskussionen till sak (det tråden handlar om) genom att påpeka just det.

Om din kritik gäller att återgå till trådens ämne så vore det ju kanske bra om du riktar den åt rätt håll?
Svar på tråden Varit otrogen, vad bör jag göra