Anonym (Är inte säker) skrev 2025-05-09 21:05:49 följande:
Skriver ett litet avtryck, fast jag inte vet riktigt varför egentligen.. så jag hoppas att jag inte tynger ner någon härinne. ❤️
Min mens var beräknad 28 april men har inte dykt upp än, men jag har inte testat mig heller... Vilket egentligen är helt sjukt för tidigare har man ju räknat ner till BIM. 😁 För tre veckor sedan fick jag UVI, försökte bota det själv men blev bara värre och har efter det fått en antibiotikakur, men känns på lukten som att det är på gång igen....
Jag mår illa, sover på dagarna, har liksom som mensvärk i allra nedersta delen av magen likasom ovanför "tjejmagen" eller vad man ska säga. Brösten ömmar och de är mörkare.
Om det nu är så att jag är gravid vet jag inte riktigt vilket val jag kommer göra.. är 43 år när det isf föds, jag känner mig liksom för gammal. ???? Pluss att mina gener inte är de bästa då jag har kromosomavvikelser som mitt äldsta barn ärvt och i större omfattning än vad jag har.
FÖRLÅT om jag förstör er glädje för era älskade små bebisar ni väntar. ❤️
Det låter tungt för dig. Skulle säga att 43 absolut inte är för gammalt, det kommer min man vara när vår bebis kommer om allt går bra. ❤️
men de låter som du behöver ta ett test och skulle de vara positivt boka en tid med en kurator för att reda ut lite tankar. 🤗