• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Va bra att ni har haft en bra dag tillsammans med era vänner 130st säger en hel del om hur älskade ni är.
    Det är klart att ni ska vara stolta när ni säger att Tille-vännen är er son, för han är stolt över att säga att ni är hans underbara föräldrar till alla andra änglabarn.
    Sov så gott, och hoppas att Dea inte var allt för ledsen när hon lämnade er ikväll.

Lille Tille-vännen hoppas att du har det bra tillsammans med alla nya kompisar.

Buketten blev jättefin med alla små fjärilar i.

• Misan75

Go kväll på er.
    Vilken fin dag ni har haft. Å Tille såg till att vädret va fint igen....
    Resa. ja vem är mer värda en resa på tu man hand än ni??? har inget svar på det. För det är för mej själklart NI.
    Vilka fina bilder å vilken bukett. otroligt.
    Ja va mer kan man säga. Jag kommer aldrig att glömma varken er eller Tille. Ni finns i mina tankar varje dag. Makalöst.
    Ha nu en lugn å skön kväll + natt.
    Kram å go natt ni härliga familj.
    Å Tille. Snusningar till dej med.

• Flutterby

Oj vilken utmattad katt!

Skönt att ni hade en fin dag, förstår att ni alla är helt slut nu! Underbart att ni har en skön semester att se fram emot.

Fortsätter tänka på er och på Tille. Några av hans fjärilskompisar hälsade på hos oss i går.

Önskar er allt gott!

• Kibell

Nu tänkte jag ta och önska er en riktigt god natt. Det har varit en lång dag för er. Kanske känner ni er som Ewald!?
    Buketten med fjärilarna blev jättefin.
    Ni ska verkligen vara stolta att vara Tilles föräldrar. Tille sitter nog på sin stjärna och är stolt över er.
    Vad mysigt att få komma iväg lite och andas ut. Det är ni så väl värda. Liam får säkert jätteskoj här i Stockholm med din mamma.
    Många varma kramar till Er, goa familj...

• LOTTA N

Kikar in snabbt och säger gonatt. Vad skönt att dagen idag blev så fin och lyckad... Kramar, tänker på er ALLTID.

• Gustav2005

Har inte varit inne och kollat här på några dagar, men oj vad det händer saker i ert liv Therese. Var ju härligt att höra att helgens minnesceremonier för Tille kändes så pass bra för. Har låtit som om du gruvat dig en hel del för det, men nu verkar det mest som att allt mest blev vackert och ett sätt att strukturera upp de vackra minnena.
    Så är det så dags för er att återgå till det "vanliga" livet igen. Och att komma bort på en resa är nog ett perfekt sätt, och få en chans att bara vara. Vi var i Thailand för 1,5 år sedan och det var verkligen härligt. Tänk att sitta där och äta en uppsjö av färska exotiska frukter till frukosten, sola, bada, äta god mat och uppleva ett av de vänligaste länder jag varit i.

Ha det nu så bra och plocka fram leendena lite nu och då. Gissar att Tille gör ett skutt på sin molntuss när han ser mamma och pappa glada.

Kramar
    Karin (och en snuvig Gustav)

• Sessa82

Skriver en liten sväng idag med... trots att jag inte vet vad jag ska skriva så vill jag bara att ni ska veta jag finns kvar här så länge ni behöver mig... som så många andra...

Massor med kramar till hela familjen

Tille... lilla vän... idag har de samlats igen för att minnas dig... Du var förstås med dem... De vet jag att du var...

Kram på dig

/// Veronica

• Anonym (Vännen)

Hej !!!
    Jag trodde att Tille var helt ensam om namnet. Men jag var inne på scb sida och kollade. Det fanns tre Tille i Sverige varav en heter det i förnam, är det er prins som är den ända som har Tille som förstanamn??

Kollade också namnet Dea för jag aldrig har hört det förrut men det fanns 62 som hade namnet och 46 av dessa hade det som tilltalsnamn så helt ensam var hon ju inte.

Liam är ju ganska vanligt, har för mig det låg bland 100 i topp 2005.

Ha det bra !! Tänker på er fast jag ej skrivit förrut kramar skickar jag er från vännen !!

• mamma69

Hejsan! Va skönt att allt gått bra, fina blommor och alla gosedjuren, sov nu så gott många kramar......