• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Maltes mamma

Vad skönt att läsa att allt har gått bra.....Och att Ni ser framåt....Sköt om Er.....Bamse Kramar// Veronica

• Therese6699

Nu blir det ett sista inlägg ifrån mig ikväll...

Kinis: Tille är den enda som har Tille som tilltalsnamn i Sverige. Jag såg också nu när jag var in att två styckna hade det som mellan namn. Jag googlade på Tille bara för någon dag sedan och då ínsåg jag att det fann en del författare som hette Tille. Fast inte svenska då förstås. Men det visste jag inte när jag kom på det : )

JohannaAxelsson: Blommorna var jättefina blå lite större blommor med vita små runt omkring och så lite gröna blad : )

Vännen: Jajamensan vår prins är än så länge den enda med Tille som tilltalsnamn : )

• babylover

Jisses,130 personer var inte lite! Men det är ett bevis på att ni har något speciellt - vilket vi alla redan förstått efter att följt hur länge Tille kämpade för att stanna hos er.
    Det var väl en bra semesterfördelning- ni väljer en och åker och barnen väljer en de följer med på.
    Kul att det kom in så mycket pengar på auktionen-fler än Dea som handlade alltså!

Tille hoppas du har det bra!

• Eija77

Har varit in här några gånger idag men inte skrivit nått. Har haft fullt upp med att vara på barnkalas. När vi kom hem skulle vi städa för jag fyller år imorgon och då skulle det komma lite folk. När jag som bäst höll på att röja (det va kaos här) så ringer det på dörren. Då kommer min sambos släkt...IDAG!!! Gissa om jag vart lite stressad över hur det såg ut här... å inte hade jag ju gjort ngn tårta heller. Man kan aldrig lita på släkten
    Jaja, det blir väl desto lugnare imorgon då vilket också kan vara skönt.
    Har en hel del att planera ändå eftersom min kära sambo har valt att fylla 30 år på fredag

Nä, usch va jag surrar. Tänkte ju bara titta in och säga godnatt. Skönt att dagen gått bra för er. Blombuketten va otroligt vacker. Kunde inte blivit bättre!
    Såg er i tidningen idag också. Kul att Dea fick vara med på bild
    Vart har det annonserats om att det skulle vara auktion? Jag har missat det helt. Synd, annars har jag nog tagit mig dit och handlat lite för den goda sakens skull.
    Vi ses imorgon här på fl! *kram*

• Xarxa

Kikar bara in med en kram och en tanke! Fina bilder! Så skönt att både begravning och minnesstund blev så bra. Sköt om er! *kramar*

*en kram och en tanke till Tille också*

• Farth Vader

Vilken dag ni har haft med så många gäster. Jag förstår att ni är helt slut. Kissen såg verkligen för "skön" ut där han låg..

Vad fin buketten blev, fina små fjärilar.

Härligt för er att få resa bort tillsammans, Tille myser nog när han ser mamma och pappa ta så väl hand om varandra.

Många kramar till hela er familj, ni finns i mina tankar.

- Mona

• Kinis

Takk for svaret; det er så "søtt" :) Ble skikkelig begeistra for det navnet. Og ut fra bildene er han jo en liten Tille synes jeg. Selv om jeg ikke kjenner dere, så overrasker det meg ikke at dere kom opp med noe så originalt :)... Tror dere er noen "kreative" mennesker. Fått det inntrykket iallefall. Ha ei fin natt... kanskje kommer Tille på besøk i drømmene og gir dere en klem... Nattakos fra Kine.

• Nötkaka
    Jag kan inte gå och lägga mig Tille, om jag inte sagt Godnatt till dig här!
    Du finns i mina tankar!

Tänk vad många människor samlades kring dig idag!
    Du är älskad!

Godnatt och sovgott din lille fjärlil!