• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Teskedsmamman

Åh, vad fin buketten var!!! (FL-buketten) Ni har fått en hel del Tille-träd/buskar verkar det som...

Sonen fick ett familjeträd i doppresent och fast jag har denna trilska 2-åring i hasorna varje dag så är det en fin påminnelse om den där gosiga lilla bebisen jag höll i när vi planterade det...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • buzans

Hej Familjen Kärlek!
    Vill bara smyga in och säga go natt. Ni verkar ha haft en bra dag och en mysig Dea-dag igår. Underbart att det kom så mycket folk för att hedra hjärtegrynet Tille.
    Jättespeciell bukett från FL:arna.
    SKa ni åka till Thailand så snart? Vad tomt det kommer att bli här på FL. Mysigt kommer ni att ha iallafall, det är ni värda.
    Beundrar er starkt då ni orkar dela med er av ert liv till oss här. Tille och ni har förändrat synen på livet för många tror jag.
    Tille, hjärtegrynet du fattas oss.
    Såg du ballongerna i fredags?
    Anna

• Tarjas

Hej Tille-hjärtat. Det är bara jag. Jag skrev ju inget igår och förrgår, men det är inte för att jag glömt dig vännen, nej, aldrig att jag glömmer dig.

Hoppas din dag har varit bra. Har du suttit och kikat ner på alla som var hemma hos er på minnesstunden? Tänk vad många det var och hälsade på. Och alla var där pga dig Tille...vännen.De ville dela minnen med dina föräldrar och syskon, de bästa som finns, får tilläggas. Stunder som du gett dem... som ni tillsammans varit med och upplevt...och som nu är så värdefulla och vackra minnen...för din mamma, din pappa, din storebror och storasyster. Men också för många andra. Hörde du föresten att din mamma och pappa är stolta över att Du är deras son. Och det är klart de är de...en sån liten kämpe...så underbar...mammas och pappas skatt...Prins. De har all anledning att vara stolta över dig Tillevännen, du hann beröra så många människor under din alldeles för korta tid här på jorden...och du fortsätter att beröra och engagera folk, bla i kampen mot din hemska sjukdom...en kamp som du inte kunde vinna...älskade Tillehjärtat...Du hann ge så mycket av dig själv...kärlek Tille...mycket kärlek och glädje...trots att du fick kämpa så...
    Men nu har du det bra, inte ont och du behöver inte lida...du kan springa runt och leka med alla dina nya änglakompisar...och du vet att du kommer att få träffa din fantastiska, kärleksfulla och otroligt starka familj igen...tids nog...men inte riktigt än...men tiden går ju fort när man har roligt...eller hur Prinsen?

Sov så sött Tillevännen...älskade lilla barn...
    Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Nattikramar

Tarja

• FraNorge

Hei, titter innom en tur igjen. Godt at dagen har vært fin. Dere fortjener hver eneste blomster bukett dere har fått. Ha en god natt da. Klem fra meg.

• Tarjas

Hej Therese

Vilken helg ni haft, fullt upp kan tänkas. Så fina bilder ni lagt ut, härligt med massa blommor, vänner och nära och kära att minnas med. Tille finns ju inte i minnet bara idag utan alla dagar förstås.
    Hoppas ni får en riktigt godnatts sömn. Kanske med drömmar om Tille-Prinsen eller andra härliga drömmar. Sov så gott ni underbara familjen Kärlek.

Kramar

Tarja

• VeronicaMy

tittar in och ville säga god natt! tittar även på korten. va fiiina blommorna är! *glad*
    Hoppas ni får sovit bra inatt.

Sööt katten är, precis så som han(?) sover,sover vår lilla med *fniss*

Sov sött...

***Kraaaaaaaaaaaamar***

• frogaz

Oh vad roligt att ni fick en sådan fantastisk dag. Ni är helt underbara. Och 130 personer kan ses som ett bevis på det. Lille Tille kunde inte ha fått bättre föräldrar. Det är tur att FL folket är utspridda runt hela Sverige/världen annars skulle ännu fler komma. Jag tror nog att många var där i sina tankar. Jag vet att jag tänkt på er.

Sov gott nu. Efter en sådan dag måste ni vara helt slut.

Bamsekramar till alla.

• kapet

Hej therese
    Skönt att dagen gick bra.Tille lille satt säkert där uppe och kollade vad hans föräldrar gjorde för han.

Fina bilder var det.

Sov gott

Många kramar

• Familjen A

Sötnos Tille...
    med dom underbaraste två blå.

Det har varit en lång dag även för dig,
    du har väl suttit och tittat på alla dina nära och kära.
    Din underbara kärleksfulla familj...
    Dax även för en stor kämpe att vila

Du finns i mitt hjärta nu och för alltid.
    Många stora bamsekramar
    från Anette

• KatastrofKatt

en nattsnusning från mig till dig, fjäril

och en god natts sömn, önskas familjen!