• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Safari

Nu är jag hemma igen och passsar på att önska er en god natt.

Skönt att läsa att helgen och minnesstunden idag varit bra.

Vad skönt det låter med en resa till Thailand. Ni kommer att få det helt underbart.

Kramizar

• Vaff Vaff

Vilken dag ni har haft! Sov nu riktigt gott och ta nu igen er lite imorgon.
    Kramar Agneta med familj

• mixi

Helt underbar Tillefjärilbukett
    från de som samlat på FL
    Vad kanon att så många vänner kommit för att stötta er
    Ni måste ha ett otroligt stort socialt nätverk,
    jag blir imponerad.
    hoppas att allt känns bra och att allt gått som ni planerat
    (det är något mer som jag är imponerad över, att ni har lyckats att planera allt så bra mitt i allt kaos)
    Tänker på er
    kramar

• Ella79

Tänkte bara titta in en sista gång och säga God Natt.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Många KRAMAR /Elin~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• surrpinnen

Hej. fjärils buketen va jätte fin ...
    ha de gott å go natt...

• surrpinnen

Hej. fjärils buketen va jätte fin ...
    ha de gott å go natt...

• LillemanTösa

Hej..*smyger in så tyst så tyst*...

åh, vilken härlig dag..med massor av härliga människor hos Er. Och mycket bullar och kakor vart det..blev det nåt kvar??

Ooojooj..vilken bukett, den vart ännu vackrare än vad vi ens vågat hoppas på, vi 230 ..så fin..som en sommaräng..mmm..från våra Hjärtan till Era Hjärtan..

Men Eeeewald då..va..ge sig ut på äventyr..bara så där..jaa, vi får se vad du hann med under dina bravader..blir det kattungar så vet att jag vill ha en..för snygg och cool, det är du..*kliar dig under hakan och bakom öronen*..

Att ni känner er mäkta Stolta över Er Son Tille..mm..och vet Ni?..Tille..han är såå Stolt över Er..vilken Kärlekshistoria..den Största, den Vackraste...Familjen som Älskar..

Tille, han har suttit på ett utav alla sina så puffiga moln och tittat på Er idag, så Stolt och Leendes..och Trygg..av vetskapen..att min mamma och pappa vet att allt kommer att bli Bra..för de Älskar..Mig, Varann, Liam & Dea..och Livet..Allt kommer att bli Bra..Kärleken Vinner.

Så..mina vänner, nu ska jag smyga ut lika tyst som jag smög in. Och låta Er sova så Lungt, Tryggt och Nöjt, så nära varann i varandras andetag...Ni är Underbara..

Jag lämnar er med en så varsamt mjuk smekning på Era så Älskande Kinder, med ögon fyllda av, Stolthet, Beundran och Kärlek..
    God natt mamma Therese, God natt Pappa Nicklas, God natt Liam Tigern, God natt söta Dea..och Tille liten..i mitt Hjärta..gosedu..

Kommer att kika in imorron em för jag har en massa ärenden att ordan med heela dagen lång ..men Ni Vet att Ni är i Hjärtat mitt..så Leendes , så Tryggt, så Hoppfullt och så Stolt..KRAM KRAM Goa Ni..