• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Clown

Kikar in och önskar er en fin dag! Kul att det blev en bra dag med minnesstunden igår.

Många kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Smurflovve

God morgon hela femilje, hoppas att ni har sovit gott. Tänker på er och lille Tille som är bland de andra äglabarnen! Hoppas ni mår bra o är friska!! *massor av strykekramar till er*

• Maggan78

Hoppas att ni haft en fin helg, med alla starka känslor.

kram

• CrystalHeart
    God Morgon Familjen!

Läste om gårdagen. Skönt att det blev en bra dag.

Fina blommor blev det ju ochså

Tänker på er.

*kramarom*
  • Ester1

Godmorgon!
    Vilken uppvaktning på Tilles minnesstund, inte undra på att katten var helt slutkörd.
    Hoppas ni får en bra dag, jag tänker på er.
    Kram, kram, kram!

• Bowmore

God Morgon

Hoppas ni kunnat sova gott inatt och minns gårdagen med ett leende. Visst är det härligt att man kan skratta och gråta tillsammans med vänner. Vad skulle man göra utan dom. Verkar som ni har många goa vänner som stöttar er.

Och sen har ni ju flera hundra här som inte tvekar att agera stöttepelare för er.

Tänk vad skönt att få åka till solen och värmen. Gå längs stranden på kvällen hand i hand bara ni två. Fyllda av kärlek till varandra. Vila upp er ordentligt och ta hand om varandra och ha det bara så underbart man kan ha det.
    När ni kommer tillbaka så bjuder säkert livet på nya utmaningar och överraskningar åt er. Och vi är med er så länge ni orkar dela med er.

Många kramar
    Mia

• Therese6699

Godmorgon: Jag kan säga att när vi kom ut ifrån sovrummet imorse så slogs vi nästan omkull av den mäktiga blomdoften. Kan nog inte beskriva hur mycket fina blommor vi har fått. Vi fick även lite biobesök och och en natt i suiten på Södra berget. Den kanske vi hade tänkt att utnyttja ikväll. Skulle passa bra nu när Liam är nere hos sin mamma. Det är ju inte så ofta han är borta. Vi får se om den här ledig.

Idag ska jag iväg på jobbet på ett kort möte, sedan ska Nicklas och jag göra vår första träning på en evighet. Det finns risk för en hejdundrande träningsvärk imorgon.

Frippa: Det där är både Dea och Liams favoritbild.

• Sömntutan

God morgon familjen Kärlek!

Hoppas ni har sovit gott efter gårdagens minnesstund. Vilken vacker bukett ni fick från oss 230 här på familjeliv, va kul att se kort på den.

Skulle gärna ha varit hos er igår, men ni hade ju så mycket främmande ändå, så jag var hos er i tanken istället.
    Ha en fin dag och ta hand om varandra!
    Många varma kramar
    Anna

God morgon till dig också Tille, om du är vaken vill säga, du kanske har tagit sovmorgon idag.
    Hoppas natten varit bra och molnkudden har varit skön och ordentligt "puffad".
    Här hemma har det varit full fart i någon timme nu och om ett tag ska vi åka ner på stan och köpa födelsedagspresent åt Max och Isaks morfar. Han fyller 50 år idag och vi ska på restaurang och äta tillsammans med honom och den övriga släkten.
    Jag har jättesvårt att komma på något att köpa till honom, men eftersom han är en riktig godisråtta och älskar choklad så tror jag att det bli någon god choklad i present.
    Hoppas han blir glad!
    Skriver lite mer till dig sen Tille. Ha det bra idag och du busa försiktigt.
    Bamsekramar
    Anna

Hjärtat tar aldrig semester....
  • Luffarmor

God morgon på er.

Ja det ska jag då säga det var en slut liten katt, stackarn.
    I går var vi på mässa i Vasa, då fick vår gosse 3 ballonger som vi sist o sluligen inte tog ham, var rädd att dom skulle gå sönder i bilen, så vi klippte av banden innan vi åket o jag o gubben bestämde att nu får Tille dom så vi skickade i väg tre banllonger till Tille, lite reklam på dom var det ju men det tror jag inte att han bryr sig om.
    Ha en bra dag

• Eija77

Godmorgon!

Ännu en dag med nya äventyr. Hoppas träningen går bra idag, det gör det säkert
    Själv kunde jag inte alls sova inatt och det känns idag Låg vaken till kl 3 iaf och tänkte på Tille... å grät en skvätt, å log lite. Det är så blandade känslor kring Tilleman!

Tille: Undra vad du har för spännande äventyr framför dig idag!? Önskar du kunde tala om det för mig. Lova mig att göra mycket skoj i alla fall... älskade lilla fjärilspojke! *kram*