• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • viktoranton

Godmorgon!
    Ja i dag är det lite regn i luften ,men solen har ju lyst hela helgen.
    Vilken fin artikel det var i Sundsvallan i dag och så fina blommor!
    Ni göt helt rätt i att åka på väg på semester alldeles själva utan baran och bara vara och ha det härligt.

Ta det nu lungt med träningen i dag!

Många kramar

• Pyris

Godmorgon Familjen!!!
    Läste precis artikeln i Sundvalls Tidningen...så fint. Man kunde nästan se det framför sig.

Hoppas ni får en underbar dag idag. Och hoppas att suiten är ledig.

Många kramar

~¤~ Tille ~¤~
    Godmorgon på dig lille man.
    Hörde att ni fått en ny ängel upp till er.
    Också en liten hjältinna, så kämpade så och som berörde många människor.
    Nu kan leka o kul tillsammmans.
    Göra allt kul ni inte kunde göra här nere...

Tänker på dig lille man.
    Du finns alltid i mitt hjärta.

En smekning på din lille kind Tille.

//Paula

• Karlstadmamma

Skönt att höra att gårdagen var bra. Lycka till med träningsvärken. Kan inte sluta titta på de underbara korten på Tille - världens sötaste!
    kramar från mulet Karlstad

• Nichth

godmorgon tille liten. regnar det hos dig också? här är det grått och trist. jag har just varit och lämnat min lilla tjej på förskolan, hon är alltid så glad när vi kommer dit där är det fritt fram med kritor och leksaker och en massa bus.
    kanske sitter du också och ritar? eller planerar du nåt bus idag månntro
    ha det så bra tille liten!

kram
    ~vildas mamma~

• isaacsmams

Godmorgon på er!

Kan tänka mig att gårdagen tog på krafterna, inte dålig uppsamling av människor. Hoppas så att ni fick skratta massor också.

Här i Bollnäs är det också molnigt idag och så har det regnat lite så det blir väl en innedag idag kan jag tro.

Hoppas ni inte får allt för mycket träningsvärk efter träningen idag och hoppas ni käkar en kanongod lunch.

Ha en skön dag

Tille! Hoppas det strålar lite mer av sol hos dig så du får värma dina änglavingar litegrann. Du är som vanligt i mina tankar lilla vännen.

Kram Helena i Bollnäs

• Safari

God morgon!

Även vi har det mulet idag. Inte det roligaste vädret, men det är bättre än regn

Ja, träna är verkligen något man borde ta tag i...men jag har faktiskt ingen lust... är rätt lat av mig...
    Jag är faktiskt lite avundsjuk på alla som tycker att det är jätte kul och håller på några gånger i veckan.

Nu ska jag snart ta barnen och åka över till en kompis så de får leka lite och sen på em blir det lite shopping.

Ha en riktigt bra dag!

Kramiz

(Tille, jag tänker på dig varje dag. Lilla sötnos.)

• ThomasW

God Morgon!

Nu har jag till slut sett alla fina bilder. Artikeln i ST var också fin man önskar att man kunde ha varit där. Var säkert mycket vackert.
    Härligt att höra att ni ska åka till Thailand och rå om er själva ett tag. Livet går vidare hos er.
    Oj då. Ska ni träna. Mitt projekt Mr Beach -06 ligger just nere. Hoppas att jag också kommer igång med min träning...fast jag hörde att man kunde operera in en tvättbräde mage(scilikon rutor var det visst)....kanske man skulle....eller ckså inte.
    Hoppas besöket på jobbet går bra. Det kan ju vara lite speciellt att komma tillbaka efter så lång tid och efter det ni har gått igenom.

ha en bra dag/Thomas

• Flisaskruttan

God morgon familjen. Jag har varit frånvarande under helgen men har nu läst ikapp mig lite.
    Va skönt att allt blev precis som ni ville och hade tänkt er. Klart att lille Tilleman höll vädret i schack, vad annars.

Nu ska jag och skruttan åka till badhuset.

Hoppas ni får en fin dag. Ni finns alltid i mina tankar.
    Tittar in i kväll igen.

1000 kramar / Maria

• Happy me
    God morgon Familjen!

En ny dag att fylla med nya små livsögonblick. Så Liam följde med Dea ner till sin mamma. Det är nog bra, han får lite miljöombyte och ni får rå om varandra lite på egen hand Nicklas och Therese.

Blir också lite full i skratt när jag ser lilla kissemisse vara sååå trött! Jobbigt att hålla ordning på alla kan jag tänka mig!

Det låter härligt med Kossa Mu-resan! Vill också gärna åka på solsemester med maken men det får bli om några år. Ni är så värda en fin resa med många fina stunder! Och snart är det också! Skönt!

Södra Berget minsann! Där är det ju fint, mysigt med middag och utsikt över stan! Kanske ser ni stjärnorna också, ni är åtminstone lite närmre dem där!

Nu är min lilla Saga jättetrött och vill sova. Nja, hon vill nog gärna mysa med sin mamma också. Jag hoppas ni får en fin dag med träning och en tripp till Södra Berget! Kram, kram!

Passa på nu Tilleman, att hoppa bland molnen! Njut av solen som alltid skiner om dagen där du är och av allt som är just nu. Tänker på dig Tillehjärtat!
  • tvåbarnsmamma 8

God morgon
    Har inte varit inne och skrivit på ett dygn så jag flög till datorn i dag. Jag hoppas ni får en underbar dag med mycket sol och mycket träningsvärk då har ju träningen gjort nytta. Verkligen underbar blombukett ni har fått. Ha nu en fantastisk dag .Jag tänker på er ofta. Kramisar Sofia

God morgon Tille hoppas du har sovit gott. Saknade dig i går för jag hann inte gå in på din mammas sida. Helt otroligt vad du har nästlat in dig hos mig. Jag tänker på dig varje dag och varje dag tänder jag ljus för dig. Nu äter du säkert godisfrukost med de andra änglarna, för i himlen finns nog inget som heter hål i tänderna. Hoppas även din dag blir jätte kul och fylld av lek. Sofia