• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemgårn

Tille, jag läste att dina föräldrar ska träna. Det är bra. Men nån golf blir det väl int i Sundsvall förrän i juni? Jag så massor med snö i fotografierna. Tille, du kan väl önska dem fint väder så att snön smälter?! Själv ska jag nog ta fram mina golfgrejjer i veckan.

Kram på er alla från Magnus

• Helen72a
    Önskar er en bra dag
    Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • JohannaAxelsson

Godmorron Familjen Kärlek!
    Hoppas ni har sovit gott.
    Härligt att få komma iväg litegrann och bara rå om sig själva lite.
    Jättefin artikeln i Sundsvalls Tidningen.
    Ha en underbar dag!

Tille-gubben: Tänker på dig så in i norden och vet att du har det skönt där du är och leker med de andra små änglarna.

• KatastrofKatt

skickar en morgonsnusning till fjäril.
    det glittrar oerhört vackert ovanifrån även denna dag.
    jag tror att det var du som förde hit våren.

skickar med en kram till familjen.

• Fröken Stålhand

Godmorgon!

Härligt att läsa att även gårdagen blev bra! Tille, du gjorde underverk den lilla tid du fick med oss... Så många människor du berörde...

Ta´t lungt med träningen och ha en underbar dag!

*kram*

• AnnaCarina

Go morron Therse,

var precis inne och läste artikeln i ST, den var jätte fin tycker jag, låter oxå härligt med alla blommor, det sprider så mycket glädje med fina blommor. Hoppas att det går bra med träningen i dag och reseplaneringen. Själv är sitter jag på jobbet, och har träningsvärk efter helgens trädgårds träning... Ni skulle väl till Legoland i sommer eller hur var det ? iså fall komma in ICA erbjudandet..
    Ljust är tänt här på mitt bord för eran lilla fjärilspojke.

kramis
    Anna

• sis02

Skönt att höra att gårdagen blev så fin och hjälp vad mycket blommor det blev! Hoppas er dag blir underbar och en resa till Thailand är ni värda efter allt detta! Kramar till er alla!

• Pluto123

Hejsan Therese och Nicklas!
    va bra artikeln i Sundsvalls tidning var. Tittade på nätet och den var ju bra skriven och det var många fina bilder! Lycka till med träningen och mötet..=)

Vi höres senare!
    Många kramar/ Johanna

Här är Tilles artikel i Sundsvalls tidning idag för er som vill läsa!
    www.st.nu/toppnyhet/index.html