• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

God morgon!

Vad skönt det låter när man läser din dagbok. Det verkar som att ni har haft det bra trots att det kan vara jobbigt. Såg buketten. Den blev verkligen fin. Bra att de stoppade i fjärilar i den. Det finns det ju så gott om nu.... Ska också köpa och stoppa i mina krukor.

Tille var en otrolig liten gosse. Tänk så mycket han hann med att åstadkomma under hans korta tid på jorden. Det känns otroligt! Han kommer alltid att finnas hos många av oss här på FL. Så fort jag ser en fjäril tänker jag på honom. Hans ögon kommer man aldrig att glömma. Dessutom har jag ju köpt boken som ni gjort och kommer att köpa den andra också när den kommer ut i handeln.

Kul att Dea var nöjd med helgen. Förstår att hon inte ville åka hem. Vem skulle vilja lämna en sådan underbar familj! Bra att ni ska hitta på något kul till sommaren!

Ha det så gott!
    Många kramar
    Erika

• mammatil4

Hei hei
    Leste at dere skal trene, det er bra.
    Det hjelper mot det meste har jeg funnet ut
    Dere får ta det forsiktig den første dagen!
    Håper denne dagen blir fin også så "sees" vi senere.

Klem fra Lin

• Ella79

God Morgon familjen...

Som så många andra har jag också läst artikeln. Den var mycket fin...Det måste vara kul att spara alla fina tidningsurklipp för att sedan med tiden läsa alla fina ord om er och er lilla son.

Ni har verkligen gjort ett hästjobb med minnesstunden. Det verkade vara så organiserat och vackert. Shirley Clamp på stereon, bildspel på Tv´n och ett "Tillebord" där man kan skriva några väl valda...Fantastiskt...

Lycka till med träningen :) /Elin

• babylover

Vilken fin artikel i tidningen. ta det nu lugnt med träningen så ni inte får allt för hemsk träningsvärk!
    Hoppas ni hittade ett bra hotell i Danmark annars kan jag säga att hotell Legoland är toppen för barn. Mina barn älskade det när vi var där-dessutom hade man egen ingång från hotellet direkt ut i parken.
    Ha en bra dag!

Tille lilla tänker ständigt på dig,hoppas du har det bra nu!

• qramiz

Bara jag igen.....
    Jo det finns ju andra lösningar än hotell när man vill till legoland. Vi har precis själva bokat en stuga som vi ska hyra 1 vecka, en av dagarna ska vi besöka Legoland med, tror att våran lillkille som är 5 år kommer att älska det, lilltösen får vi nog mesta jaga och hålla reda på, hon är en riktig busa...
    Men bokar man stuga så blir man ju inte riktigt lika botskämd som på hotell, så det är klart....att vill man mysa mer så hotell absolut!!
    Förresten var ute och gick en sväng i lördags, då plockade jag mina första vårblommor som gick i blått, de satte jag sen på graven hos min pappa, men åt Tilles ära, tände oxå ett ljus, det kommer att hända flera gånger det vet jag, lillhjärtat finns inom mej alltid...

• Anne M

God förmiddag familjen (kramar till er).

Har också läst artikeln nu (såg att min make var omnämd i den, fast inte med namn, utan som "en kille" ).

Ha en bra dag familjen (och ni andra här i tråden).

Kyss

Lev inte i det förgångna, lev för stunden, det förflutna går ändå inte att få ogjort.
  • Desse

Godmorgon kärleksgänget !!!!

Var inne och läste artikeln i st.nu
    den var jätte fin och som vanligt rann tårarna när jag läste den och tittade på de vackra bilderna. Jornalisterna som skrivit artiklarna om er har gjort det så vackert, så stämningsfullt och kärleksfullt men ändå med sådan respekt. Jätte fina verkligen !!
    Blir lite full i skratt när jag läste att ni skulle träna i eftermiddag. Är det ett sätt att bli tvungen nu när ni talat om det för allt och alla. Nu finns det ingen återvändo, vi är många här som hejar på ordentligt. För att citera vår underbara granne kan jag bara säga att träningsvärk är inget att gnälla över, det är ingen sjukdom. Men det kan göra ack så himla ont så får det vara vad det vill!! Själv har jag en tendens att alltid flytta träningen till ett annat tillfälle, bara lite senare sen kan ni ju själva tänka er hur det blir. Skönt för Liam att komma iväg hemifrån lite och få landa och tänka på allt som hänt den sista tiden. Men han saknar er säkert på samma gång den lilla busen. Jag uppmanar er nu att ta vara på varandra och njut av att vara tillsammans, och låt allt gå i sin egen takt. Som vanligt avslutar jag med att säga att jag TÄNKER jätte mycket på er !!!!
    Många vama kramar från Desse

• ove

hur mår ni i dag .jag tänker på er.
    hela fam. frå fam linsmo i nässjö

• Bonus

Go´förmidda får jag nog säga idag!!
    Låter härligt att planera en välbehövlig semester
    me dsol och bad och goda drinkar..

Och sommar semester med barnen härligt.....

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Karin Knas

Gomorron! Vad härligt att läsa om er minnesstund i tidningen, vackert!
    Önskar er en bra dag!
    KRAM!