• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

Hej!
    Tänker mycket på er.
    Massor med kramar vill jag ge er.
    Har en fråga kom vårat kort fram till er har inte sätt det.
    Pernilla&Jacob med barnen

• Visslan

Jaha.. då var det dax för mig att ge mig tillkänna 
    Ser att det pratas en del om blommorna.. och jag får Tacka Lilla K för hjälpen att reda ut det.
    Som hon skrev så försökte jag verkligen få tag i alla som kunde tänkas villa vara med och jag hoppas verkligen inte att någon känner sig utanför.. För det får ni inte göra..
    Det engagemang som ni alla har visat underbara Familjen Kärlek är så oändligt stort och så vackert så inga blommor i världen kan täcka det...
    Så vad denna insamling än syftade till så vill jag att ingen känner sig utanför på något vis och det var aldrig vår mening..
    Men det finns fortfarande möjlighet att hjälpa familjen och om ni vill veta hur så kan ni höra av er till mig via meddelanden.
    Ha en underbar dag alla goa underbara medmänniskor...
    Varma kramar från en förundrad Malin

Snusningar på Tille gos med såklart..
    *Vi syns i kväll från min ballkong*

Förundrad över sina medmänniskor...
  • AdWi

Vad härligt att läsa att både begravningsceremonin och minnesstunden gick bra. Det var väldigt fint av er att ni ville dela med er av bilderna från ceremonin. Oj, vad tårarna rann när jag såg kortet på dig, Nicklas och Liam..
    Det var roligt att få se den fina buketten som vi här på FL samlat till, den blev verkligen jättefin.

Vad härligt det låter med Thailand, det är ni väl värda. Vad skönt att bara få rå om varann utan barn och smälta det som varit för en stund.
    Såg den fina artikeln om minnesstunden i tidningen samt artikeln om auktionen, 30000:- Det var inte dåligt..

Något som slog mig häromdan, är det väldigt mycket fjärilar i år eller är det bara att man ser dom på ett annat sätt nu?? Jag har sett väldigt många och varje gång så går tankarna till Tille.. Jag kommer aldrig att glömma dig, du fjärilspojke så rar.. Hoppas att du har det bra på din stjärna och kikar ner på oss ibland.

Nu ska jag sluta svamla, hoppas att träningen blir lyckad idag!
    Många Kramar till er alla samt några lätta snusningar på Tilles panna..

• Klatermaja
    Hmm nu funkar FL igen. Vill önska er en trevlig dag med lunchdejt och allt annat .

Tille: om du kommer hit ett slag ska jag bjuda på nybakta bullar, det är sådana som bara änglar gillar .

Kram
    /Klatermaja
  • Firren

Hej på er!

Skönt att höra att ni fick så fint i helgen! Vilka vackra blommor ni fick från alla!

Ja jag ville bara säga att jag tänker på er och önskar er all lycka.

Tille, många kramar till dig sötnos! Jag undrar om du inte stannade kvar så länge för att vara säker på att de var beredda? Att du ville ge dem tid... Något var det! Sov sött lilla ängel!

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • Klatermaja
    Tille, snart får du bullarna . Såg du alla fina blommor folk skickat till ceremonin - fint va?
    /Klatermaja
  • annca

Hej Familjen! Vilka vackra blommor! Vad skönt att höra att att söndagen gick bra den med. Och Thailand är bara otroligt härligt. Vi var i Hua Hin och Bangkok för ett par år sedan, och jag vill väldigt gärna tillbaka nån gång.

Tille-killen, igår. när vi jobbade i trädgården, kom en jättvacker nässelfjäril och satte sig att sola framför oss. Var det nån av dina vänner, tro? Varje gång jag ser en fjäril nu så tänker jag på dig och dina fjärilsbarnskompisar...
    Nu har jag på allvar kommit igång med att skissa hur jag tror din drömvärld ser ut. Undrar om det inte är så att det är dit man kommer når man sover, att alla våra drömmar utspelar sig nånstans i ditt land... för jag tycker jag känner igen mig!

Fjärilspussar från ett ösregnigt Linköping!

• Klatermaja

Visslan: Du missade mig *snyft* . Jag skickade en egen kvast...

/Klatermaja
  • Firren

Åh jag såg också en fjäril igår, mitt framför näsan! En fin gul och liten fjäril!

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • Anna1111

Visslan du missade mig å, jag hade också velat vara med på blommorna, men det gör inget för jag förstår att det måste varit ett enormt jobb att samla ihop allas mejladresser och ordna dessa fina blommor. Jätteroligt att det gick att ordna så bra ändå!
    Hoppas Therese att mötet i dag känns bra. Att få träffa alla gamla arbetskamrater inne på jobbet också. Lycka till med träningen. Nicklas verkar behöva träna upp sig lite med tanke på senaste matchen vi hörde om ;o)
    Många många kramar..