• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

Jag fick inte heller vara med på blommorna. Men ni har gjort ett hästjobb ändå med att få med folk på det lilla påhittet. Det känns bara lite som att människor kanske tror att jag var för snål för att vara med, men så vara det alltså inte. Jag visste bara inte om insamlingen...Men jag tycker som sagt var ändå att det var ett bra initiativ...

• Sanders mamma 04

Heisann!

Ser at dere snakker om blomstrene til familien. Ville vært med på dem jeg også, men har nok gått glipp av det. Var borte mye av påsken så det er nok mange sider i tråden jeg ikke har fått lest. Men men. Det er så mange som er inne på sidene at jeg skjønner at det ikke er en lett jobb å få kontakt med alle.
    Det var et kjempefint tiltak i alle fall.

• annca

Jag missade också blomorna, men jag skickade en liten teckning/skiss istället...
    Buketten var verkligen otroligt vacker. Ett jättefint initiativ!

• Visslan

Då får jag skriva igen..
    Jag skulle önska att vi kunde sluta prata om blommorna här i tråden.. om någon känner sig åtsidosatt så kan ni skriva det till mig i meddelande boxen..
    Säger åter igen att det inte var meningen att få någon att känna sig illa till mods eller att få någon att framstå som "snål" eller något annat...
    Kram från mig som snart Faktiskt blir lite ledsen..
  • Filipen

Hej!

Missade också att "vara med på" buketten.
    Försäkte lägga in en bild på en blomma här i stället, men fattar inte hur man gör. Så....tanken får räknas. :)

Hoppas ni har en bra "träningsdag", och en härlig vistelse i suiten (om den var ledig).

Kramisar
    Mia

• mludvigs

Kikar in till er och kollar hur ni har det!

Hoppas lunchdaten var trevlig, Therese!

• AdWi

Jag håller med Visslan.
    Sluta prata om blommorna här inne nu och ta det via meddelanden istället.

Kramar till alla!
    ...skickar med lite snusningar till Tille på sin stjärna...

• hugoboss

Hej lille Tilleman. Har du tagit en siesta däruppe i det blå. Kan vara skönt med en slappardag eller hur. Så låt det regna du. Tänker på dej ofta.

• Klatermaja
    Förlåt, jag ville bara visa att jag också bryr mig även om jag inte var med GråterGenerad.
    /Klatermaja
  • Sanders mamma 04

Heisann Therese!

Håper dagen har vært fin. Det blir nok deiligt å få begynne å trene igjen selv om en kan bli litt stiv i kroppen de første dagene. Det beste med treningen er når treningen er over syns jeg. Den herlige følelsen over å ha trent skikkelig og kunne ta en lang dusj og sette seg ned i godstolen om kvelden.

Og til Visslan, LillemanTøsa og dere andre som ordnet med blomstrene til minnestunden: Dere gjorde en kjempejobb, vær stolte over det!

Klem