• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pluto123

Hejsan Morty!
    De små röda paketen är nallebud som olika har skickat till Tille. De är jätte söta, de skickar dessa istället för blommor tex!

/ Johanna =)

• HeWe

God morgon kära vänner...eller goddag,kanske de heter, jag har nyss vaknat efter en arbetsnatt, så här e de morgon.
    Så ljuvligt vacker den blev, den fina Stora BlomBuketten från Oss på FL...helt sagolikt vacker. Å alla de andra fina blommorna å presenterna till lille-Goe Tillemann. Så vackert.
    Så nu börjar det pinna på vardagen allt eftersom...träningar å jobbmöten å allt, måste kännas skönt att komma igång igen.

Hm, träning....jaa, tror jag me ska dra mej i nackskinnet och komma mej iväg, har varit så försoffad ett bra tag nu, så nu ska man väl börja om..å få träningsvärk...

Gick allting bra med den Tyske journalisten då? Fick du damma av din gamla skol-Tyska, visst hade du läst det förr???

Lille-Tillemann måste känna sig trötter idag, med allt folk han haft på besök i helgen.... för han skiner då me sin frånvaro här i Piteå me...men det är väl så..
    när inte Solaaa skiner så vilar väl "De Speciella Änglarna"... så e de väl.
    Å de e ju Tille som är Solaaaa i skyn...

Jaa, vad ska då denna dagen erbjuda månne tro???

Hoppas er dag blir bra, med möten, luncträffar å träningar å allt sånt, mys å rå om varann, sååå varma goa kramizar.
    Ge Tiger-Liam en rufs så lätt på hans goa fina huvud, en hand så nätt på SessanDeas kind, Bamzekramar till Kung Nicklas å Drottning Therese... å slängPuzzizarna i massor till Lille Goe fine-Tillemann.
    Ha de så bra mina vänner..kram TillesVän i Piteå, Helén.

• VeronicaMy

kikar in och önskar er en uuunderbar dag! hoppas solen strålar på er familjen kärlek!!!

*kramar om er alla*

• kapet

Synd att jag inte såg det där om insamlingen.Det är väl så som Lilla k skriver.Innlägg hamnar bak väldigt fort i tråden.
    Självklart skulle jag också vara med på det,men ni finns i mina tankar hela tiden.

• Heli77
    Hej på er familjen!
    Jag har inte varit in och skrivit något här på ett par dagar nu, men det har berott på att jag inte har mått så bra.
    Jag har ett nytt litet liv som växer i min mage, och ni alla vet hur man kan må såhär i början.
    Men jag klagar inte.
    Jag känner mig ju oerhört priviligerad - det är en Guds gåva som inte är alla förunnade. Det finns många som skulle ge vad som helst för att få vara graviditetsillamående och kräkas - i slutändan så får man ju den finaste gåva man kan få.
    Ett nytt liv!

Vilket får mig att tänka på livets förutsättningar...
    Där en dör, ges snart en annan livet.
    Det är nästan för stort för att förstå - att sorg och glädje går hand i hand på ett sådant intimt och respektingivande sätt.

Tille, jag tänker fortfarande på dig.
    Men nu på ett mer avslappnat vis.
    Jag vet ju att du har det så bra där du är nu.
    Jag oroar mig inte för dig längre.
    Jag tänker på dig oftast med ett leende på läpparna.
    Du har ro nu.

• BEllens mamma

Tjenixen Tille och God förmiddag Familjen ljus och mycket värme!

I Linköping är det rena rama sjöslaget. Regnet öser ner och himlen är alldeles grå. Men det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå, är det så Tille-killen? I så fall gissar jag att du springer i short och t-shirt idag medan mamma och pappa får söka värme på gymet när det tränar!? *ler* Jo, det är allt bar orättvist killen, att vissa får bada och leka vid tjärnen och vi andra får gå här nere i regnrusket, eller hur?

Jag har precis lagt Ellen Tille... tiden gick så fort i morse att hennes sovstund blev försenad för att jag inte hade tillräckligt med koll på klockan. Inte ens Ellen sa till om att hon var trött... Hon hade så skoj och lekte med sin spis och lyssnade på Mamma Mu-cdn.

Nu ska jag passa på att göra lite nytta då hon sover. Ha en underbardag allihopa och så hoppas vi att sviten var ledig!

Dunkramar på dig Tille-mannen och så tar vi vår vanliga dag, och vårt vanliga ögonblick i sänder. Till mamma och pappa skickar jag styrkekramar och tummar för en avkopplande hotellnatt med mycket kram och kärlek!

Ha en underbar dag var ni än är!

Kram Ellens mamma Lotten

• BEllens mamma

Idag gick det visst fort när jag skrev... inte ett rätt verkar det ha blivt *ber om ursäkt för allt slarv och alla stavfel*

Kram på er!

• fru bengtsson

Hej!

Det låter som att ni hade en fin dag tillsammans med alla vänner igår. Det gläder mig!

Och en resa tillsammans... Det är ni verkligen värda! Tänk att bara få strosa hand i hand på en vacker strand, äta god mat och bara rå om och älska varandra - det blir säkert helt fantastiskt! Fast det är inte utan att det kommer att bli väldigt tomt här utan er då ni är borta.

Tille: Känner att jag vill skriva några rader till dig med idag. Jag hoppas att du har det riktigt bra och busar massor med de andra små och stora änglabarnen. Du är saknad här ska du veta, men i väldigt ljust minne bevarad. Sällan har någon uträttat så mycket på så kort tid som vad du gjorde, och det är dig väl unt att slippa ha ont nu.
    Du har för alltid en plats i mitt hjärta och jag kommer aldrig, aldrig att glömma dig - Tille-prinsen med de vackra blå ögonen!

Kramar i massor, Angelica

• caesar
    Såg oxå nu att jag missade att vara med på att skicka blommor. Det hadde vi velat.
    vilken fin artikel i tidningen oxå, tårarna ran på kinden. ni är så otroliga starka och underbara föräldrar.
    kul att få resa bort en stund till värmen, det förstänar ni värkligen.

massa kramar
    från oss familjen Wiklund i ormkärr.
    ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ